Våken

Jeg er våken. En tilstrekkelig person som ofte skuer sollyset. Jeg forstår hva kjærlighet er for noe. En levende lidenskapelig kraft, som er smittsom og forstyrrende. Har jeg et spørsmål? Mitt liv, som er så illustrerende i et fargerikt innhold, beskriver mine lånte dager i en inspirerende livshistorie . Jeg har et ønske. Jeg er ikke den samme som før. Mine tårer har jeg ikke tellet opp. Det er en moden tid for våkenhet, opplevelser og trøst. Min glede er en varm lengsel etter et større og konstruert liv. Mine tanker er som dine tanker. Jeg har forandret meg.

 

Jeg stod opp fra en dyp søvn. 

 

Jeg følte meg plutselig så levende. Det var et magisk øyeblikk i en vibrerende stil, som renset min sjel. Det var mer enn nok. Jeg var våken og takknemlig. Jeg tenkte: Har jeg et spørsmål? En tanke og en annen tanke, mens klokken tikket videre. Jeg forstod hva som er meningen med livet. Jeg forstod hvorfor kjærligheten sviktet meg i en ond fornærmelse. Et menneskelig hjerte, et levende håp og en følsom stillhet. Jeg fikk tårer i øynene. Det var mer enn nok. 

 

Dagen er kort, og sollyset er skjult bak tette skyer i en varm og grå dag. Det er vanskelig å forstå hva som eksisterer som alle brikker av helheten i et stort bilde av kunst. Jeg mener at det er et billedlig uttrykk om et stort menneskelig livssyn, som er illustrerende formidlet gjennom et stort bilde av en åpenbaring. Mitt hjerte banker rolig videre, men jeg er ikke tørst. 

 

Det er ikke vanskelig å skjule mine kalde følelser for livet. Jeg vet at mennesker har det vondt. Det er mulig å snuble litt på glatte stier, men du vil jo ikke falle for godt i uværet. Det er alltid en myk indre stemme, som korrigerer mine steg videre ut av faresonen og ytre konsekvenser. Jeg er våken, og jeg forstår hvorfor livet er kort og mystisk. Mine tanker er som dine tanker. Mine lidelser er som dine lidelser. Vi er mennesker. 

 

Jeg er lei av å gråte i regnværet. Jeg er lei av å blø på innsiden. Hvem er jeg i dine øyner? En kniv i hjertet og en troløs kjærlighet. Dråper av tvil, og en merkelig blodsmak i en lukket munn. Jeg vil våkne opp fra forbannelsen. Jeg er et menneske. 

 

Det er som å være i en drøm. Det er som å eksistere i en dyp drøm. Jeg stod opp tidlig fra en dyp søvn. Jeg forstår hva kjærlighet er. En levende lidenskapelig kraft, som er uekte, smittsom, forførende og forstyrrende. Har jeg et spørsmål? Jeg er ensom i en kjedelig dag i sommerferien. Det er mye som skjer i mitt dyrebart liv. Jeg er ikke den samme personen som før. Jeg har forandret meg. 

 

Det er med en stor glede å få dele mitt hjerte på denne måten. Jeg er ikke redd for å snakke sant med tydelige ord. Jeg er våken, og mitt hjerte banker rolig videre, mens klokken tikker videre. En dyp lengsel etter et lykkelig liv, og et spørsmål om håp. Noen skriver ned viktige ord, mens andre lytter. Hvem er jeg i dine øyner?

 

Jeg vil strekke meg og leve videre.

 

Jeg vil se gode dager av livet.

 

Jeg vil overleve og eksistere med en større glede.

 

Jeg vil leve med et brennende håp i kjød hjertet.

 

Jeg er våken.

 

Våken.

 

Våken.

 

Våken.

Les mitt forrige innlegg her: Mer enn kjøtt og blod. Les mitt innlegg om mine utfordringer her: En kamp for livet. Les mitt innlegg om gode tanker her: Ord fra hjertet.

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top