Et valg for livet eller døden

Jeg har lagt merke til noe. Noe som har plaget meg i perioder med lite søvn. En komplisert nåde å omfavne, en forførende makt av kaos og urettferdighet. Det har ikke vært et enkelt problem, som har pekt direkte på meg. Det har heller vært et stort problem for et utvalg av brutale mennesker, som har ved makt blitt involvert i dette i en stormvind. Jeg spurte om den ene og den andre, men fikk beskjed om at de var begge drept og død.

 

Jeg hadde ikke behag i disse dager. Det var ikke bare mitt liv det var snakk om. Det var en stor merkelig felle, som høstet inn en stor mengde av mitt folk. 

Det var en tid hvor alt gikk bra, også forsvant mange plutselig. Det var noe ondt som stakk meg dypt i hjertet. Det var et valg for livet eller døden fikk jeg høre. Jeg fikk ikke fred, og fikk uheldigvis ikke overbevist politiet godt nok til å gripe inn. 

Det var religiøse grupper som rekrutterte inn forskjellige mennesker av ulike raser. Det var noe bevegelig stort for brutalitet og makt demonstrasjon. Det var en falsk religiøs organisasjon, som fikk utøve en stor menneskelig makt og utryddet mennesker i en langvarig historie. 

 

Det var fremdeles lite snakk om denne saken, men jeg fikk ikke sove. Noen kalte det for spekulasjoner, og radioen var nesten helt stille om dette. Forførelsen kom snikende inn med mange lenker av redsler.

 

Jeg stod opp en dag fra sengen, for å be for mine forfulgte venner, men ble plutselig stoppet av en ubehagelig kulde. Jeg stod helt stille, og fikk lyst til å gråte. Jeg følte meg hjelpeløs, og fikk lyst til å hate. 

Det var en tid hvor alt gikk bra, også plutselig forsvant mange i et vindkast. De forlot Norge, og ble etter kort tid drept i henrettelser. 

 

Mine venner hatet meg. 

 

Mine venner var merkelige. 

 

Mine venner forlot meg. 

 

Livet var komplisert. 

Jeg spiste ofte uten øyekontakt. Jeg var trist og motløs på innsiden. Jeg la merke til noe. Noe som plaget meg i perioder med lite søvn. Det var for seint.

 

Det var for seint.

 

Livet var komplisert. 

 

Et valg for livet eller døden. 

 

Et valg for livet eller døden. 

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top