Mine tårer

En lengsel etter en omfavnelse. En trussel mot livet. Et hjerte som fryser, og et halvt liv med voldsom mye hat,(hat) som er dyppet ned i svart og skittent blod. Det gjør vondt å tenke på det. Det gjør vondt å kjenne på en ubehagelig smerte, som gir meg en hukommelse om en mørk fortid. Det gjør vondt å tenke på livet. Det er få detaljer, stykker av noe, og litt kjærlighet, men ikke alt. Det er noen som har prøvd å drepe alt av det gode i mitt liv.

 

Jeg var ikke nervøs, da jeg sprang vekk, og skjulte meg. Jeg er enda litt redd for å åpne en telefonsamtale fra hvem som helst. Jeg vil ikke lenger skjære mitt hjerte med noe, som er dyppet ned i blod. Det gjør vondt å tenke på det. Jeg vil helst spytte på ondskapen.

Hvem er du som gav meg et falsk kyss da jeg var i fienders hender for mange år siden? Det er ikke rett å lyve når sannheten endelig er blitt oppdaget. Mine ord var ikke dine ord.

Mitt hjerte lengter etter en omfavnelse av noe som er bedre, og større enn helvete. Det er dype sår i min sjel, og kroppen min vil ikke stoppe å påminne meg om fortiden. 

 

Jeg sa til eksen min at hun skulle bli tatt godt vare på. Jeg kysset henne flere ganger, og sendte henne bort for å finne en fiende, som gav meg ikke noe annet enn mye blodig hat. Jeg så dødsriket piske opp brennende flammer i min beruset tilstand. Jeg så mye som fikk meg til å gråte. Jeg så min fiende falle og hodet hans ble nesten smadret, og knust av en svær type som holdt en halv glassflaske/spritflaske. Det var noen som felte ham, og nesten drepte ham. 

Dette skjedde for mange år siden.

 

Jeg er ikke redd for å dø. Jeg har et hjerte, som ofte fryser. Jeg husker en historie om fortiden. Historien fortsetter idag. Jeg gråter noen ganger av å tenke på det. Jeg er ikke ferdig med livet. 

 

Mine fiender er ikke helt ferdig med meg. 

 

Det er noe som enda plager min kropp. Jeg er enda i live, men formørkelsen flyter enda i luften utenfor mitt hjemsted. Jeg vil ikke lenger skjære mitt hjerte med et blodig hat. Jeg spytter på ondskapen, som har gitt meg liten makt. Jeg hater ondskapen, som har gitt meg tårer. 

 

Ondskapen har gitt meg tårer. 

 

Livet har gitt meg tårer. 

 

Mine tårer. 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 55

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top