Ikke gi opp

En drøm om framtiden. En opplevelse av noe spennende. Et hjerte som brenner på grunn av et stort håp, som er innpodet urokkelig fast i hjertet. En streng beskjed til en mistenksom fiende, men en lysere dag for meg. Jeg er glad og takknemlig for livets gode overraskelser. Det er som å legge merke til nye sider av unike fargerike bilder. Et nytt innhold i et nytt kapittel.

 

Jeg sier det klart og tydelig at jeg er ikke trøtt. Jeg stod tidlig opp for å ikke miste motet. Jeg spiste opp frokosten veldig fort. Jeg ville slett ikke kjenne på en dråpe av tvil.

Det er ikke skremmende å få være seg selv i en ny dag, som gir en ny fylde av muligheter, glede og utfordringer i et nytt steg videre i historien. Det er et kraftig løfte, som smelter vekk sorgen. Jeg er egentlig ikke helt ensom. Det er alltid noen som hjelper meg med å gå videre i livets reise. 

 

Jeg er ikke ferdig. Jeg har fiender. De spionerer og undervurderer inspirerende taler, uttalelser og gaver helt feil. De er ikke modne mennesker og ønsker ikke noe annet enn vold og bedrageri. Mange av dem har nesten begravet noen av mine nærmeste ned til jordens nedre deler. 

Noen av dem er homser, og det gjør vondt. 

Jeg er ikke redd for å være meg selv i gode dager og i onde dager. Det er forstyrrelser, som inneholder lenker av redsler. Mine fiender er ikke mine ekte venner. De er som demoner, som plutselig dukker opp i livet når alt går oppover. 

 

Jeg sier at jeg er ikke trøtt. Jeg stod opp tidlig idag for å ikke miste motet. Jeg er ikke redd for noe motstand. Jeg har spist opp frokosten min, og venter på å skrive videre i historien, som handler om mine prosesser i livet. 

Ikke misforstå meg. 

 

Ikke gi opp. 

 

Jeg er ikke imot noen, som forstår meg. Jeg er en trivelig kar, som elsker å se positive forandringer i menneskers liv.

 

Det er noen som er imot meg, men Gud tar seg av dem. Det er mange feller av forskjellige størrelser i livsfelter. Det er alltid noen, som vil spytte på det som jeg står for, og ødelegge mitt mesterverk. 

 

Ikke spytt på meg. 

 

Lev livet. 

 

Ikke hat meg. 

 

Ikke gi opp.  

Les mitt forrige innlegg her: Selvmordsforsøk. Les mitt innlegg om et fryst vennskap her i linken: Vennskapet er fryst. Les mer om å ikke stå alene her: Ikke stå alene.

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 59

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top