Ikke stå alene

Indre fylde av kjærlighet. Et livsmot mot slutten av livet. Det er av større glede å legge merke til gode fruktbare gjerninger enn radikale oppførsler. Evnen til å lære bort, og evnen til å ta imot lærdommen. Vi skriver noe i hjertet hver dag.

 

Ikke legg press på meg. Forstå hvordan jeg føler med deg om urettferdigheten, som undertrykker de fattige, motløse og kraftløse mennesker. Det er ikke lett å overleve i en kald og mørk verden, som gir deg mye uro på innsiden.

Det er mye kaos. Verden er som et stygt og råttent eple, som spruter ut dårlig saft, men smaker litt søt og godt. Du blir kvalmen og syk av å spise det, men kjenner bestandig søtsmaken. Med andre ord så er jeg drittlei av å leve i denne onde verden, som gir meg falsk glede og mye smerte, men det er nytelser i alkohol, sex, materielle goder, som er søtsmaken.

 

Indre fred og et stabilt sinnelag påvirker innholdet av livet. Stivnakkelsen og stolthetens makt skal brått bli knust. Vi trenger hverandre mot nederlaget i livets motgang.

Det finnes en hemmelig regjering, som utøver en stor og ond makt mot hele menneskeheten. Det finnes mennesker, som ikke eksemplarer seg ordentlig, men dyrker fram hat, skrekk og gru i et politisk system.

 

Jeg står ikke alene i dette. Det er ikke vanskelig å forstå. Vi trenger hjelp, støtte og veiledning.

Ikke stå alene.

 

Det er alltid noe eller noen, som kan være til hjelp for deg i en beskyttende plan. Det er mye som skjer utenfor vår forstand, som vi ikke er helt bevisst på. Vi trenger gode synspunkter om dette i forhold til politikken. Vi trenger å hjelpe hverandre ved å formidle gode lærdommer om livet.

 

Ikke legg press på meg. Forstå hvordan jeg føler med deg om urettferdigheten, som behandler de fleste veldig dårlig. Det kommer ikke som en stor overraskelse at mange blir trampet ned som uverdige, og blir behandlet veldig dårlig. Jeg er ikke imot deg.

Jeg er for deg.

 

Ikke stå alene.

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 58

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top