Mareritt

Lite godt var det å oppleve mye stormvind i et voldsomt uvær, og bråkete regnvær. Jeg kunne ikke finne meg selv helt i live. Jeg hørte livsfarlige ord i en tornado storm. Det skjedde, og vi ble plutselig rammet av noe fryktelig under kontroll av masse vannmengder over en liten landsby, og vi druknet inni en stor oversvømmelse av vannflom. Det skjedde så mye på en gang, som med en stor mengde av vann makt. Et mareritt, og en vond start på dagen.

 

Jeg stod opp til bevisstheten fra en forferdelig drøm. Jeg var nesten helt stiv, og kunne nesten ikke finne tilbake den gode formen. 

Det var en merkelig og vond start på dagen, som skulle gi meg en påfyll av livsglede. Det var som å plutselig……………… Det var tungt og vanskelig å puste. 

 

Så mange sjokkerende detaljer. Jeg var enda våken. Så skremmende. Jeg sa ikke et ord, men holdt meg i ro i en ubehagelig stillhet. Jeg var enda våken.

Det var mine føtter, som jeg så i en ekkel og motbydelig stivnende form. Jeg kunne ikke føle på fingrene. Jeg var nesten helt utmattet og ferdig. 

 

Jeg sa til meg selv med mye redsel:*Så ukomfortabel, for jeg hørte livsfarlige ord i tornado stormen*. Jeg ville helst gråte og glemme absolutt alt, men det var ikke slik. 

 

Jeg husker at jeg hørte noe viktige ord, før alt bare smalt til i en stor ulykke av oversvømmelse. Jeg husker også stygge kommentarer fra en venn av meg for lenge siden. Han var altfor full, og han hatet meg. Han skrek at jeg kom til å kjenne på store lidelser, og et stygt mareritt skulle ved hans demonisk kraft og autoritet ramme over meg en dag i nærmest framtid. Og det skjedde. 

Det er makt i ord. 

Jeg husker at jeg hørte farlige ord i drømmen. 

Ordene kom plutselig ut av min egen munn av mye redsel:* Ikke glem meg. Du er et katastrofalt monsterdyr. Jeg skal pine deg og ødelegge deg i en forferdelig flom. 

Å herregud tenkte jeg

Han skal få svi. 

Han skal få svi. 

For det han gjorde. 

I et mareritt. 

 

Mareritt. 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 50

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top