Jeg var i live

Jeg så meg selv i et speil. Jeg så inn i mitt liv. Noen ganger så jeg en ødelagt person i speilet. Noen ganger ble jeg bare urolig av å tenke for mye på hevn, sorg, brutalitet, og ondskap. Det var nesten som å bli knust i 1000 biter. Jeg så ofte en annen person enn meg selv i speilet. Det var skremmende. Jeg har ofte kjent på redsler i form av et ondt, mørkt og langt tau. Det bandt meg nesten til bevisstløshet. Jeg har vært grepet av noe fryktelig, som har fått meg til å skrike.

 

Jeg så meg selv i speilet. Det var ikke bare meg. Det var noe merkelig ved den personen i speilet. Jeg smilte til personen i speilet, men personen ville helst ikke smile tilbake. Det var skremmende.

Jeg sa at dødens favn skulle ta imot meg om ikke så lenge. Jeg ville helst ikke leve lenger, om ikke så lenge. Jeg spydde og følte meg kald og ensom i Stavanger.

 

Jeg savnet noe, og kjente på en sorg dypt inni meg. Jeg kunne på en måte ikke gi slipp på en ubehagelig atmosfære av formørkelse, og ondskap. Jeg drakk av noe ondt i flere dager. Det var noe som prøvde å kontrollere meg ut av en balanse. Det var en ond makt, som manifisterte seg på en manipulerende måte i mitt kjære liv.

 

Jeg så en person i speilet, som slett ikke ville komme i kontakt med meg. Jeg fikk ikke gråte, men stod bare der helt kald og ensom.

Det var noe merkelig ved den personen i speilet. Det var ondt og skremmende.

 

Jeg hørte ofte en ond latter gjennom veggen. Det var noen som lo, og flirte ondskapsfullt gjennom veggen i soverommet. Det var en merkelig måte å bli kontaktet på.

Jeg sa at det var bedre for meg å dø enn å leve i dette forferdelige livet. Jeg ville helst bare forsvinne og ikke leve lenger, om ikke så lenge.

 

Jeg var kald og ensom i Stavanger.

Det var ikke slutten. 

Jeg ble faktisk kontaktet av noen, som virkelig brydde seg om meg. Vi snakket en del om Gud, og plutselig ble alt på en måte  tilbakestilt til normalitet i en form av en guddommelig forandring.

Det var heller ikke slutten.

En dag så jeg meg selv i speilet. Jeg så en annen person, som plutselig forsvant i en vindkraft. Jeg smilte.

Jeg var i live.

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 50

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top