Det er viktig

Det er ikke mange som er lik meg. Jeg sliter litt med å forstå akkurat dette hver gang jeg havner i dype samtaler med venner: *Oi, jeg kjenner meg igjen i akkurat det du sa. DU ER JO HELT Lik MEG* eller dette:*Hvorfor har ikke du nevnt dette fra før av, vi er jo HELT like*

Altså

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal korrigere eller forstyrre dem rett og slett. Det er litt urettferdig å bli behandlet på den måten. Det er en ting å håndtere litt humor, men å høre det bestandig hver uke er litt for flaut.

 

Men det er ikke alt dessverre. Jeg har mye på hjertet, men det er enten ved frokost bordet, eller i en telefon krangel med damer, hvor jeg legger merke til at fugler snapper det ut av hodet mitt. Det er kjekt å småprate underveis, men det ligger alltid i min motor å tygge, meditere, observere, reflektere og være litt for opptatt med akkurat det. Slik at jeg bare glir fram uten å nøle, eller lure på noe før jeg skriver det ned i bloggen.

Det er jo så kjekt å snakke med mennesker, som faktisk har peiling på hva jeg driver på med. For det er ikke alle som bryr seg om hva jeg driver på med, men de fleste er bombe sikker på at de kjenner meg altfor godt, og er plutselig helt lik meg.

 

Hallo? Sier jeg uten å være nervøs eller negativ.

 

*Jeg er ikke sur, men herregud* sier jeg ofte for å på en måte forstyrre og forsvare meg selv. 

 

Det er deilig å komme seg opp i en form, som er så sterk og energi utfyllende. Jeg tenker bare at det er fint å nyte formen, for resten av dagen med en dyp og kjærlig takknemlighet. For alle dager er jo ikke like.

Det var liksom det.

 

Men uansett så er det ikke min tur å klage så mye. Fordi jeg er jo så flink til å klage, men det er jo ikke så viktig, fordi jeg kjenner jo meg selv meget godt. Det er ikke vanskelig å uttrykke det i en seriøs krangel, eller i en vond dag rett og slett. Jeg er sikker på at det er mange som kjenner seg igjen i det jeg skriver.

 

Gjerne kommenter, og del innlegget videre. 

 

Hva er det som skjer videre på dagen da?

Spør du meg? Jeg er ikke så veldig opptatt med det. Jeg sørger alltid for at mine viktige regninger blir innbetalt, og at all søppel, som inneholder mat, papp og restavfall blir kastet vekk, og sortert nedi de store søppel boksene.

 

Jeg er ikke akkurat så bekymret. Jeg er bare glad for å finne fram den gode formen, som faktisk gir meg en lyst til å leve en dag til. 

For meg er det veldig viktig. 

 

Det er viktig. 

Det er viktig. 

 

Det er viktig. 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top