Mer enn kjøtt og blod

Det er ord og forklaringer for mange ting. Det er vanskelig å se helheten i absolutt alt. Det finnes gode alternativer, gode råd og svar. Jeg er ikke ulykkelig. Et hjerte som elsker. En sterk personlighet, og en vis person, som er et selvstendig og sterkt menneske. Jeg avviser ingen, men jeg har en stor tendens til å studere et hjerte. Jeg har en bevisst forståelse på en god karakter bygging med et rett sinnelag. Vi har en god, omfattende, og en imponerende intelligens, som er mer enn en tilstrekkelig kompetanse, men en rekke av geniale kunnskapsrike ideer og informasjon, som har utviklet teknologien i den verden vi lever i.

 

Det er noe i oss mennesker, som er skapende i en solid måte for dømmekraft og autoritet. Vi har makt i tungen, og vi kjenner kraften i den frie viljestyrken. Jeg er slett ikke ulykkelig.

 

Vi har gjort så mye i hele verdens historien fram til idag. Det er utvilsomt og bra på en hemmelig og overnaturlig måte. Vi er jo alle begavet med kunnskap, ferdigheter og autoritet. Det har ikke kostet oss mer enn en tid og penger til å framheve/promotere og oppgradere et verk til et nyere modernt teknologisk verktøy i en nyere tid. Vi elsker høye statuser og makt i storhetstid. Det er noe kraftig i oss mennesker, som har eksperimentert fram geniale ideer for enklere levestandard. Vi er større enn roboter, for vi har skapt roboter. Det er vanskelig å se helheten i absolutt alt, som vi tilegner oss av kunnskap og informasjon. Det vil si at vi vet egentlig ikke hvor mye Den Allmektig Gud har velsignet oss med kunnskap og ferdigheter. Vi vet liksom ikke hvor kloke og geniale vi mennesker egentlig er.

 

Det er jo ord og forklaringer for mange ting, eller alt. Det finnes gode alternativer, gode råd og svar på egentlig alt. Det finnes en levende kvalitet i oss, som er et mønster av bærekraftige åpenbaringer i funksjon med en drivkraft, som jobber i oss som effektiv motor, eller en kraftig maskinvare. Vi vet jo hvordan roboter er skapt. Det finnes en utarbeidet prosedyre på det. Roboter er jo på en måte en viktig kopi eller kopier av oss mennesker. Det er ikke noe å sove på. Jeg prøver å gripe tak i en forklaring på noe som kan styrke en våkenhet, forandre et sinnelag, som gjør oss mer takknemlige.

 

Jeg er lei av å sove. Det er noe mer enn det jeg forstår i min bevissthet. Jeg har oppdaget store gaver og guddommelige gaver i meg, og i min Guds ånd. Jeg skriver det tydelig uten tvil. Jeg er egentlig ikke ulykkelig. Jeg har et stort hjerte, som er ofte tent opp i ild. Jeg vil ikke sove for mye, men jeg har en bevissthet og en stor underbevissthet, som inneholder mer enn nok. Et innhold av all informasjon, ferdigheter og gaver, som jeg har mottatt i en ubevisst tilstand. 

Jeg er ikke ulykkelig. 

 

Det er jo tid for alt. Det er tid for å så, og det er tid for å høste. Det er tid for smerte og lidelser, men også tid for legedom og trøst. Det er tid for å være lat og uvitende, men det er også tid for å studere og bli opplyst om skjulte, hemmelige og store sannheter som gir en stor glede og mer lyst til å leve. 

 

Jeg elsker mennesker. Jeg har oppdaget en potensial utvikling. Det er vanskelig å forstå hvordan vi egentlig fungerer fra minste detaljer til den manifesterende og synlige effekten av gjerninger. Vi har en fri viljestyrke, som er en kraftig velsignelse fra himmelen til oss mennesker på jorden. Vi har kraft til å velge rett  og orden i et lykkelig liv, eller velge ondskap og urettferdighet i et ulykkelig og forbannet liv. 

 

Vi er mer enn bare kjøtt og blod. Vi har tanker og følelser, som er kraftige, gode og levende elementer i oss. Vi har skapt mye godt til en stor velsignelse, og vi gjør mye ondt til en stor skuffelse. Dyr og alle livsdyr i dyreverden beundrer oss med en stor respekt, og ser på oss mennesker som Guder og helter. Vi er skapt som vakre og unike mennesker med en stor dømmekraft og autoritet over alle dyr, og over hele verden.

 

Ikke vær deprimert.

 

Du er mer enn kjøtt og blod.

 

Jeg er mer enn kjøtt og blod.

 

Vi er mer enn kjøtt og blod.

 

Mer enn kjøtt og blod.

 

Mer enn kjøtt og blod.

 

Mer enn kjøtt og blod. 

Les mitt forrige innlegg her: En smerte fra innsiden. Les mitt innlegg om meningen med livet her: Hva er meningen med livet?. Les mitt innlegg om inspirasjon her: Min inspirasjon.

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top