Min inspirasjon

Jeg elsker bokstaver og detaljer. Jeg har en stor forståelse i forskjellige ordspråk med innsikt og innhold. Jeg skriver og deler alltid det mitt hjerte er fylt av. Jeg er et godt menneske, som alltid deler ut det som er godt og troverdig. Det er bokstavelig talt rett å formidle kunnskap og lærdom til lesere, som er sultne etter en forfatter utrustning.

Det er et skjult og verdifullt talent, eller en gave, som kan dyrkes ut til en stor velsignelse. Det er viktig at man lar seg bli veldig godt inspirert, før man deretter begynner å lære bort. Det er en kjekk og lett oppgave å gjøre når man plutselig oppdager et gjennombrudd i en god flytsone.

 

Det er en langvarig prosess, som både gir nedturer og oppturer. Jeg har tatt pauser fra skriving flere ganger i flere perioder. Det er leit å befinne seg i en slik situasjon, men det er en del av forberedelsen for utrustning. Det er smertelig, men det er viktig å slippe tak i dine ulemper og dårlige vaner i en god og krevende tid, før skrive lysten vokser skikkelig ut med gode ferdigheter, som også gir store muligheter og resultater.

Det er jo slik at det skal være kjekt og smertelig å møte slike utfordringer. Det viktigste er at man ikke gir helt opp. Det er viktig å lære av slike erfaringer, som er både kortvarig og langvarig. Denne prosessen er en forberedelses prosess, som egentlig gir deg et godt tak i selve aktiviteten og skrive yrket.

 

Jeg skriver for å ødelegge forstyrrelser, som kan hindre min utvikling. Jeg har blitt hindret flere ganger, men velger fremdeles å ikke gi helt opp. Jeg husker hva jeg har lært, og jeg husker selvfølgelig hvor kjekt det egentlig er å skrive. 

Jeg har lært å heller fokusere på å skrive så mye som mulig. På den måten blir det vanskeligere å gi helt opp. Det er en livsstil, som gir deg mye glede og styrke mot en stor oppnåelse av framgang, lykke og suksess. 

 

Mitt hjerte gleder seg stort av å gi mye glede og styrke til lesere fra bloggen min. Det er ikke lenger kjedelige timer med boklesing og bibelen, men det er kjekke og ikke bortkastede timer med skriving og formidling. 

Jeg vet at noen av dere kommer til å bli store forfattere en dag. Jeg gjør en god jobb ved å så og plante i god jord hos dere. Veksten og utviklingen kommer av seg selv. Husk å skvette mye vann på jorden og såkornet ved å motta oppmuntringer og motiverende ord, slik at dere får en sunn vekst som store og fargerike blomstere eller planter. 

 

La oss bli inspirert, og deretter inspirere videre. 

 

Ha en fin påske. 

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 70

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top