Hva er meningen med livet?

En uke om gangen, og stormen går forbi. Dagene er skrevne og lånte dager. Folk tenker ikke på hvorfor, eller hvordan livssystemet er konstruert med innhold av en bundet tidslinje, energi, hensikt, og popularitet. Vi er så opptatt av en blindhet, som manipulerer oss til å bare fokusere på dagens innhold i et politisk system.

 

Vi har så mye av bærekraftig energi og utvikling. Det foreligger en teknologisk oppgradering, som allerede kommunisere aktivt med framtidens tekniske aktiviteter. Det er noe i oss som søker etter en overfladisk trygghet. Vi har et felles behov for en avhengighet av noe, som er av større makt, innflytelse og posisjon. Det er liksom et lite håndfull av mennesker, som virkelig skjønner hvorfor vi er blitt skapt, og hva meningen med livet egentlig er.

 

Jeg tror at Gud har skapt hele universet med innhold av galakser og livssystem. Jeg har tro på en større makt og autoritet. Jeg vet at Gud alltid utfører det som behager ham, og derfor er verden og mennesker skapt, for å oppdage Gud, kjenne Gud, og være til behag for Gud. 

 

Vi vil jo egentlig bygge noe stort for oss selv. Vi jobber og utvikler oss i næringslivet. Det er et samarbeid i en vond politisk verden, som handler om menneskerettigheter og ytringsfrihet. Vi blir aldri mette av å tilregne oss så mye kunnskap om nesten alt hver dag.

 

Jeg vet at dette høres ganske logisk og kjent ut. Det er jo uten tvil ganske mye ondskap i denne motgangen, som også er i tråd med bibelske profetier og sannheter. Jeg har tro på en ny begynnelse i framtiden. Jeg er en åndelig person, som har mottatt mye åndelige fylde av syner, guddommelige åpenbaringer, manifesterende opplevelser i Guds kraft, og profetier. Jeg vet at denne onde verden som består av stolthetens makt, urettferdighet, krig, elendighet og politisk regjering kommer til møte slutten og en ende på alt.

 

Vi befinner oss i en planlagt tidslinje, som er innsatt og installert av Gud. Det finnes en begynnelse i skapningens og menneskes historie. Det er også et sluttskapittel, som venter på oss.

Hva er egentlig meningen med livet?

 

Det er så mye vi lurer på. Det er liksom en tid for alt, men vi er dødelige mennesker og lever bare på jordens overflate i en stund og forsvinner dermed inn til evigheten. Tenk litt på dette. Evigheten er lagt ned i oss alle av Gud, men vi er ikke bevisst på det. Jeg vil helst ikke tvinge noen til å bli kristen, men kristendommen og andre religioner inneholder noe som er av evige verdier.

 

Det er nesten flaut å tenke på akkurat dette, men det er faktisk en sannhet. Kristendommen har hjulpet meg veldig mye. Jeg ønsker helst ikke å bli hatet på grunn av min tro, men jeg deler alltid det som brenner mest i mitt hjerte.

 

Tygg litt på dette.

Hva er meningen med livet? 

 

Jeg har gitt dere et godt svar.

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 66

4 thoughts on “Hva er meningen med livet?

    1. Du sier noe der, men vi mennesker har noe inni oss, som kalles for en sult eller en trang etter et påfyll av noe som metter opp vår tomhet. Det er jo ikke alle som tenker som deg. 🙂

  1. Hei! Så godt du skriv! Du er klok og reflekterer med innsikt og utsyn, stå på unge mann! 🙂👏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top