Hjerte for hjertet

hvor er du?

Hjelpeløs og sjenert, men en dråpe av kjærlighet traff meg om dagen. Et godt hjerteslag for hjertet. Urolige dager i uken, men en kjærlig stemme stakk meg dypt i hjertet. En slipt kniv og en dråpe av blod på bladet.

Redselen kom over meg som en varm dyne

 

Jeg prøvde å finne det mitt hjertet lengtet etter. Jeg sa til meg selv: *Du er usynlig*. En storm vind kom og bølget opp mye bråk i uværet utenfor leiligheten min. Jeg følte meg ikke ensom.

Hvor er du?

En melodi, og et godt hjerteslag for hjertet. Kjærligheten ble dypere og mer følsom. Jeg følte meg ikke ensom. Jeg ville kjenne på henne, men hun var ikke i mitt liv. Jeg ville berøre hennes utstrålende skjønnhet, men hun var ikke i mitt liv. Jeg sa til meg selv:*Du er usynlig*. Det var som å kjenne på hennes hjerte i mitt hjerte.

Hjerte for hjertet.

Hun forlot meg i fortiden, men hennes kjærlige nærvær gav meg en varm og dyp omfavnelse. Det var ikke nok. Det var en dyp følsom kjærlighet som var nesten ubeskrivelig godt. Det var som å svømme i den. Jeg hørte lyden av hennes fottrinn/steg. Jeg så ingenting, men kjente henne dypt i mitt hjerte.

Du sa at jeg burde bety alt for deg. Du var jo ubegrenselig varm og god. Kjærligheten stakk meg dypt i hjertet som en slipt kniv i kjærligheten. Du var der, men forsvant ut av livet mitt. Dine tåre dråper, dine svettedråper av blod. Du kysset meg og bet meg på leppene. Du var min kvinne.

Du var en del av meg. En del av min kropp. Min kjærlighet og kjæreste.

Hvor er du?

Det var ikke nok. 

Usynlig. 

Det var ikke nok. 

 

Hjerte for hjertet. 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 58

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top