Et verktøy for livet

Jeg kan ikke finne svar på alt. Det er kanskje en god ide å leite etter overraskelser, som kan rense vekk bekymringer. Jeg er litt usikker på hvordan man kan bruke en god indre mekanisme, som kan installere gode tankemønstre, og eksperimentere/produsere fram løsninger på absolutt alle problemer. Det kan være lurt å utvikle bevisstheten, og underbevisstheten i en god rytme gjennom progressive vaner(søvn, meditere, dagdrøm, bønn, osv) i stillhet.

 

Det er mye gjennomførte undersøkelser i vitenskapelige metoder og publiseringer. De har utarbeidet gode og strukturerende prosedyrer på hvordan man kan oppdage sine skjulte talenter, kunnskap, evner, kompetanser, drivkraft, ideer, egenskaper, aspekter, og listen går nedover. Det er en overraskende lærdom, om en uproblematisk og praktisk selvransakelse i dype, og mediterende metoder. Det er så mye som bor i oss, som vi dessverre ikke vet noe ting om. Vi er oftest undervurdert på en feil og hemmelig måte. Vi er utenfor en optimistisk våkenhet og vurdering på alt som har blitt registrert i bevisstheten, og underbevisstheten gjennom hele livet. 

 

Det går an å studere eller innhente nesten all informasjon, som er lagret under bevisstheten i (underbevisstheten). Det vil si all informasjon og kunnskap, som jeg har hørt og glemt, men informasjonen er lagret i underbevisstheten. All informasjon og kunnskap, som jeg har hørt og lært er lagret i bevisstheten. Fordi jeg er bevisst på hva jeg har tatt imot av lærdom. Jeg kan låse opp en motiverende evne, eller et åndelig verktøy, som gir meg en bedre kontakt med underbevisstheten daglig. Det er en fordel for meg å utvikle disse progressive vaner i en stillhet, som gir meg et lite dykk ned til et stort og omfattende kammer (underbevisstheten), som inneholder all kunnskap, ideer, talenter, evner, motivasjon, magi, ferdigheter, krefter osv. 

 

Jeg har alltid drømt om å bli et lykkelig menneske i et suksessfullt liv. 

Jeg tar meg en ferie, for å leite etter overraskelser. 

Jeg leiter og jeg blogger, for å leite videre i stillheten. 

Jeg har tro på stillhetens kraft. 

 

Men det er jo viktig å være en tenksom type. Jeg mener at livet er vanskelig og ikke rettferdig. Det er en utfordring, som gjør det vanskelig for nordmenn til å tenke med en utviklende hukommelse. Når utfordringen er tatt av, og fjernet. Da vil vi oppdage mye av relevante informasjon og ideer. Vi vil også oppdage store overraskelser, og finne fram, eller gjenvinne skjulte talenter og ferdigheter, som er der, men ikke enda åpenbart. 

 

Jeg studerer jo bloggen min selv, for å leite og huske, men også finne overraskelser som er i en sammenheng med hva jeg har dyrket fram i fortiden. Jeg vet ikke mer om hva som er relevant og kjekt å skrive om. (Gjerne legg inn litt kommentarer)

 

Jeg har tro på noe stort og gjennombrytende.

 

Jeg har noe svar, men jeg leiter etter en dybde.

 

Jeg leiter etter noe i dybden.

 

Jeg leiter etter et verktøy for livet.

 

Et verktøy for livet.

 

Et verktøy for livet.

 

Et verktøy for livet. 

Les mitt forrige innlegg her: Jeg la på røret (del 2) Les mitt innlegg om meningen med livet her: Hva er meningen med livet? Les mitt innlegg om å gripe tak i livet her: Grip tak i livet. Les mitt innlegg om et urettferdig liv her: Livet er ikke rettferdig.

 

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top