Det er vanskelig

Det er litt uklart noen ganger. Jeg vil ikke tenke på det. Det er en vond følelse. Det er heller bedre å leke seg blind, og ignorere plager, som legger ut forstyrrende skygger. Det er ikke hver dag solen skinner på meg. Det er litt glatt, og litt tungt å holde meg oppe i humøret mot problemer. Jeg tenker på gode dager. Jeg prøver å ta godt vare på den gode og rette formen. Stillheten gir meg styrke i ånden. Det er ikke vanskelig å nyte livet. Det er fremdeles noe som er litt uklart.

 

Jeg er en sterk person. Det er et fiendskap mellom meg og en ond motstander (Satan) . Et stygt vindkast i en stormvind blåser ofte forbi meg. Falske venner kommer og går forbi meg. Det er en plage som manifesterer forvirrelser, og prøver å binde meg med lenker av redsler.

Jeg er en sterk person. Jeg vil ikke drukne i problemer av livet. Det er ikke alle som gidder å høre på meg. Det er egentlig enkelt å illustrere det fram. Jeg har vært gjennom nok av lidelser i store prøvelser av livet. Det er snakk om en riktig fotfestelse på noe som gir meg en trygghet og kjærlighet.

 

Det er litt uklart noen ganger. Jeg vil helst ikke tenke på det mens jeg lever. Det er jo ikke hver dag solen skinner på meg. Livet er vanskelig å forstå. Det er urettferdig å leve uten å vite svar på det jeg lurer på. Universet er stort, men jeg er et lite menneske på jordens overflate, som er avhengig av Guds store nåde.

 

Det er noen som hater meg.

 

Et spørsmål og et svar. Tålmodigheten vokser, mens jeg lever. Fordi jeg vil ikke gå glipp av store overraskelser som venter på meg i framtiden. Stillheten gir meg styrke i ånden.

 

Jeg er ikke redd for å dø.

 

Det er ikke lett å puste, leve og streve uten å kjenne på en ekkel blodsmak. Det er tungt å overleve. Det er vanskelig å mestre slike oppgaver i hverdagen. Det er noe som hindrer meg. Det er noen som vil hindre meg fra å fortsette å leve.

 

Hvem er jeg egentlig? 

 

Det er mye som jeg lurer på. 

 

Hvor skal jeg? 

 

Det er uklart og vanskelig å forstå.

 

Det er vanskelig å overleve. 

 

Les mer om å overleve i denne linken: Overlever

 

Det er vanskelig. 

 

Det er vanskelig. 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top