Overlever

Tristhet og trøst. En liten omfavnelse av en dyp kjærlighet. Klokken tikker videre, mens regndråper plasker hard på våte bakker. TVen er på, men lyset er slått av i stuen. Jeg vet ikke hva som egentlig plager meg. Det er kjedelig. Det er liksom et lite ubehag, eller et spørsmål om en ufredelig motstand.

 

Jeg er litt svimmel og usikker. Kvalmen og nervøs. Det finnes ikke en konkret beskrivelse på en ufred. Det er noe som skurrer, men fremdeles en usikkerhet som bobler dypt inni meg.

Jeg er et vanlig menneske. Det er ikke noe særlig nytt, men føles forvirrende å ikke få gripe tak i en balanse. Det er som å ligge helt alene i regnværet uten å få være meg selv i et grått og trist bilde.

 

Jeg kjenner ikke deg. Det kan også være at jeg egentlig kjenner deg. Det er ikke noe rart eller forkastelig med det. Jeg lever og ser dypt inni et illustrerende bilde, som faktisk kan gripe min lengsel for døden.

Ikke hat meg.

Ikke forakt meg.

Jeg prøver å overleve.

 

Jeg sa jo at jeg har slett ikke behag i mine motstandere, som går bak ryggen min hele tiden. De er jo ikke mine favoritter. Det er jo ikke vanskelig å kjenne meg. Det er så avskyelig og forkastelig.

Jeg ønsker helst ikke å forkaste noen. Jeg vet ikke helt om hva som egentlig plager meg. Det er fremdeles en usikkerhet, som bobler dypt inni meg.

Jeg dro vekk fra vennegjengen uten å si farvel.

Jeg forlot hver og en uten å se bak meg.

Klokken tikker.

Klokken tikker. 

Så avskyelig og forkastelig. 

Jeg overlever. 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 50

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top