Det er ikke mine tårer

Det er ikke alt som stemmer. Tårene er ikke mine tårer. Skyldige hender og blodflekker. De er ikke rettferdige. Det er store ord skrevet på tavlen. Det er tall og ord som peker på en saklig, og hemmelig hendelse. Politiet har banket opp plakater hardt på vegger, og vinduer i storbyen. Det er noen som gråter, men jeg er ikke nervøs eller redd. Et hjerte som roper på hjelp, og en tunge som blør godt i en stum munn.

 

Er jeg en fremmed i dine øyner? Tørk vekk dine tårer, og la meg kjenne på dine smerter. Det er ikke en kniv som kan stikke gjennom, og skjære ut et hjerte, som banker og banker ut hvert hjerteslag for hevn.

Det er ikke mine tårer.

 

De har rømt og stormet av gårde. Det var en brutal omgang. Det var en merkelig historie. Det var en trist tragedie som endte med vold, brutalitet og mord.

 

Jeg så ikke til en av mine venner fra fortiden. Han var erklært død og begravet. Det var noe som gav mange mye frykt og angst. Jeg visste ikke noe ting om bakgrunnen for alt dette. Det er ikke alt som stemmer. Jeg er ikke redd eller nervøs.

 

En tragisk hendelse om missunelse, hat, tortur og mord. Det var mange som var involvert i dette, og fikk følgende blåmerker og sår. De spyttet, herjet, slåss og stormet ut av Stavanger før politiet rakk å rykke inn med et mannskap.

 

Jeg tenker på dette og får nesten ikke sitte i ro. Jeg har sett mye tårer. Det er blod i morderens hender. De er borte, men de er ikke glemt. De skal få kjenne på mye hat i blodet hørte jeg. De er borte, men de er ikke glemt. De skal svi for dette, og betale for dette. Vi har mistet et par kompiser.

Vi skal finne de jævlene, hørte jeg.

Trist.

 

Hvem er jeg i dine øyner? Jeg ønsker jo ikke å skade deg. Jeg vil jo helst gråte med deg. Det er ikke et våpen som kan skade deg. Det er ikke en kniv som kan skjære ut ditt store hjerte, som blør godt på innsiden.

 

Jeg hører at du gråter.

 

Du gråter.

 

Det er ikke mine tårer.

 

Les mine tårer i denne linksiden:Mine tårer

 

Det er ikke mine tårer.

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 55

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top