Jeg er ikke ferdig (blogg)

Ta en pause og pust litt. La det boble litt i magen. Kjenn også på den gode sommerfølelsen, mens fugler flyr i luften og piper/synger høyt og tydelig. Et spennende øyeblikk, som får meg til å gni meg selv i øynene. Det er jo gode følelser i alt dette. Det er ikke mye som mangler, eller skal til for å gjøre dagen bedre. Vi vil jo alle oppleve et løft, og en god rytme for dagen. Det er mange gode grunner for planlegging av noe, som er fornuftig og viktig å sette pris på.

 

Jeg er ikke ferdig. Det er mange ord å tygge på, og det brenner litt i hjertet. Jeg er jo ikke forberedt, men helst usikker. Det er litt vrient og vanskelig å uttrykke meg på en annen måte av samme språk.

Det er litt utfordrende men litt mer befriende å være i en slik skrive situasjon. Jeg elsker liksom å være meg selv i ord og handling. Det er ikke alltid det samme som før, men mer av å være åpenhjertig.

 

Det er ikke en dårlig ide heller. Det er jo fint vær ute, og jeg kan tydeligvis høre masse gode lyder i forskjellige toner. Det er kanskje fuglene som skriker, piper og synger høyt og tydelig fint. Jeg bryr meg ikke. Det er litt legedom i en slik forstyrrelse, som blomstrer opp en sommerglede i det fine været. Det er jo gode følelser i alt dette.

 

Jeg er ikke ferdig. Det er mange gode tanker å lufte ut. Jeg vil ikke akkurat påpeke, eller si at det er i en 100% forberedelses status, men jeg er fremdeles usikker og litt nervøs.

Jeg vet ikke hva dere liker mest å lese på bloggen min. Jeg blir jo nesten aldri lei av å blogge. Jeg leser jo bloggen min selv som en bibel. Jeg skriver mye bra for å gi legedom, eller forløse en helbredende kraft til lesere, som trenger en inspirerende kraft for en enklere hverdag, eller kraft til å løse et stort problem og leve med glede og fred i vonde perioder.

 

Vi lever jo stort sett i gode og onde dager. Tygg litt på det og skriv inn i kommentarfeltet under.

 

Les mer om mitt brennende engasjement for blogging i denne linken Blogg

 

Jeg er glad i dere, og ønsker derfor å formidle gode ord i sterke tekster, som gir mye glede og styrke. Jeg skriver realistiske tekster, som illustrerer virkeligheten i både dybden og høyden. Med andre ord så beskriver jeg virkeligheten i et stort og tydelig bilde.

 

Jeg er ikke ferdig.

 

Jeg elsker å blogge riktig om noe som vekker opp en stor interesse i lesernes hjerter. Det er jo alltid kjekt å kjenne hverandre i bloggen og blogg samfunnet. Man blogger jo fordi det er kjekt å blogge og leve med det.

 

Dette innlegget er kanskje en god tenksom start på dagen.

 

Jeg bryr meg.

 

Jeg er ikke ferdig med å blogge.

 

Jeg er ikke ferdig. (Blogg)

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 55

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top