Åpenhjertig

Jeg tenker positivt på noe. Det er ikke uheldigvis et problematisk spørsmål å løse. Det er liksom en rolig balanse i en rolig dag. Jeg er jo egentlig litt kjedelig av og til, men idag kjenner jeg meg mer levende i god form. Det er jo en god lengsel, som bobler opp en varm og varig glede. Jeg er ikke så opptatt av å dykke ned i problemer, som illustrerer et negativt bilde. Jeg tenker liksom på å lengte etter en bedre livskvalitet. Jeg har ikke så stor oversikt, men dere skjønner logikken i det jeg skriver.

 

Mitt hjerte er et kjød hjerte. Jeg vil helst ikke sette en lang pil gjennom hjertet. Det skjedde nesten da kjæresten min forlot meg for mange år siden. Det kan jo også billedlig talt skje, når jeg velger å hoppe ut av normaliteten, som er en del av min trygghet. Jeg er liksom ikke en ond lovbryter, som springer ut for å ødelegge både livet og meg selv.

Jeg er en trivelig forfatter, som er sulten etter å oppdage mer om ting i livet som er både realistisk og innrullet i mysterium. Det er en god lidenskap. Jeg er ikke sulten for noe som er kjedelig og meningsløst. Jeg liker jo egentlig filmer, videospill og musikk. Det er liksom mye mer enn det.

 

Jeg fant ut at bloggplattformen gir meg en trygghet i livet. Det er liksom en plattform og et publikum. Havner jeg for eksempel i en livskrise, så er det alltid noen som kan strekke ut sine hjelpende hender. Det er jo alltid kjekt å blogge. Jeg blogger jo for å blogge, fordi det er kjekt og spennende å leve med. Jeg er også flink til å være i noe som kalles for et pusterom. En sånn slags  stillhet i en forbedring posisjon. Jeg ønsker helst å ikke skrive altfor mye, men dette er en god livsstil, som gir meg mye glede og kontinuerlig utvikling. 

 

Jeg er ikke kjedelig og sur idag. Det er litt kjekt å være sånn åpenhjertig og ærlig noen ganger. Det er noe som oftere blir akseptert i samfunnet og kulturen.

 

Så hva er det som foregår idag?

 

Jeg tenker liksom positivt på noe. Det er ikke et problematisk spørsmål å løse. Det er tanker om livsstil. Det er gode og nyttige tanker. Det er liksom noe som jeg jevnlig tenker på. 

 

Jeg er rett og slett åpenhjertig idag.

 

Les mer om mine spennende planer i et nytt kapittel og i 24 timer her i linker: Et nytt kapittel

24 timer

 

Jeg har ikke noe mer å si.

 

Ha en fin dag videre❤️

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 56

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top