Vi trenger hverandre

Jeg vil ikke snakke for mye, eller tenke for mye. Det er noe av et eller annet upassende innhold. Jeg er ofte nervøs og irritert over en falsk normalitet, som er en smittsom og forførende livsstil. Sommeren er nær, og mange drukner nesten i bekymringer og problemer. Det er noe som vekker opp en avsky i meg. Det er urettferdig å oppleve noe så merkelig og ukonkret. Jeg er ikke et problem, eller et urettferdig offer for mishandling. Det svir på grensen til å koke fullstendig, for noe som man er klar over, som illustrerer en falskhet i et grått bilde.

 

Det er skremmende å skrive om noe sånt. Det er ikke lett å finne en balanse i bare ord og uttrykk. Det er lett å la seg inspireres og manipuleres av noe som klør godt i øret.

Jeg har ikke gjort noe konkret galt. Det er en ekte frykt, som er løgn og bedrag fra et smittsomt felt i luften. Vi får ikke være frie til å leve som ekte og sanne forbilder.

 

Jeg er lei av å skjule meg selv. Jeg er lei av å holde munn når mennesker, som roper om hjelp trenger faktisk en redning fra et liv av helvete og forførelse. Det er jo ikke alle som bør bli store vitenskapelige lærere. Det er mange som misbruker posisjonen og makten i en forførende bedrageri.

 

Ikke gråt og la meg tørke vekk tårene. Ikke vær redd, for jeg kjenner samfunnet eller den lokal menigheten disse falske lærere befinner seg i. Ikke stol på alle mennesker, som gir deg gode svar og lærdom om en livskvalitet. Det er ikke alle som egentlig bryr seg om deg og meg. Det er mange som vil vinne en stor makt og mye pengesum i bank kontoen. 

 

Har jeg sagt nok?

 

Eller er det slik at du får ikke det til lenger i livet? Du strekker deg ikke lenger fram i livet på grunn av hindringer? Det er bare Gud som vet om alt som foregår under den brennende solen.

 

Sommeren er nær, og folk drukner i bekymringer av livet, og problemer i livet. Jeg vil verken snakke for mye eller tenke for mye. Det er noe som inneholder løgn og makt i en dyp og falsk innviklende teori. Det gir meg frysninger og tårer. 

 

Jeg sa at det er ikke vits å rømme fra dette landet på grunn av manipulerende feller, som store lærere har gitt deg. Ikke gråt, og heller la meg ringe til politiet hvis det er voldsomme negative påvirkninger. For det gir store konsekvenser. 

 

Les mer om negative påvirkninger i denne linksiden: Trussel mot livet

 

Les mer om å gripe tak i livet i linken: Grip tak i livet

 

Jeg er glad i dere. 

 

Ta godt vare på hverandre

 

Vi trenger hverandre. 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top