Min inspirasjon (del 2)

Det er en tid for alt. Det er mer enn å få seg nok søvn. Det er en sterk åpenbaring, som modner et følsomt hjerte til en større tro på livets framgang i en ren innvielse. Det er litt komplisert å forstå en helhet på noe, som er en relevant løsning uten å skrive det ned med en liten fordypning. Jeg er ikke helt åpen for et overfladisk retorikk verktøy uten en levende innsikt, som inneholder store og relevante ideer. Det er mange som ønsker å vise seg eksemplarisk fram for andre. Det høres ut som en god ide, men det er ikke alltid det stemmer på det sterkeste i resultater og umodenhet.

 

Jeg er egentlig en utdannet bibellærer. Jeg har gått en vei, og fullført et utdanningsprogram, som har gitt meg en solid utrustning. Jeg fant faktisk ut at det er en medvirkende løsning eller en ide å skrive ved siden av preiking og undervisning. Det går nesten hånd i hånd. Jeg har hjulpet mange mennesker som miljøarbeider, og fra plattformen som jeg har stått på som en god og fungerende taler og lærer. Det er viktig å forstå hva som kjennetegner en rollemodell, eller et stort forbilde, som åpenbarer gode attraktive sider og egenskaper. Det må være en stor lidenskapelig lyst eller en tørst etter å oppnå et stort og suksessfullt mål, som en inspirerende rolle figur. Det er enten en innskjerping av den lidenskapelige hobbyen i et tett skole program, eller så er det et synlig talent, som fostres fram i en god utvikling i barndommen ved øvelser og konserter i en god plan.

 

Jeg er sikker på at mange blir inspirert av bloggen min på en effektiv måte. Det er jo en troverdig måte å beskrive bloggen, som et hjelpemiddel eller en god kilde for kunnskap, innsikt og informasjon.

 

Mine skriveferdigheter er jo en grunnleggende del av min store utrustning som kvalifiserer en pastor. Jeg har skrevet ned mange gode ordspråk, som kjennetegner bibelske sannheter og lærdommer om visdom og Guds frykt. Jeg underviste bibelske åpenbaringer på møtesteder og på en rekke møteserier til både store og små forsamlinger i en tid tilbake i bibelskolen. Jeg var så besatt i å preike at jeg holdt meg pliktet og ansvarlig for husmøter, bønnemøter og evangelisering på store møter, gater og i menigheter. Jeg fikk en voldsom drivkraft til å formidle kunnskaprike ideer/budskap på en utmerkede og fantastisk måte. Jeg fant ut at det var helt mulig å bruke den samme drivkraften i skriftlig formidling på en behagelig og utmerkede måte.

 

Det var derfor jeg bestemte meg for å opprette Mestro bloggen uten å nøle. Det var mer enn et viktig valg. Det var en dyp lengsel i meg, som blomstret fram en ekte glede med litt tårer. Jeg ville oppdage mer av kunsten og kraften i skriving. Jeg ville med et brennende hjerte være med på bloggplattformen, for å dele og overføre min glede, inspirasjon og kraft til lyttere, og lesere som elsker bloggen min. 

Jeg er ikke en hvem som helst blogger. 

Bloggen min er unik, attraktiv og spesiell.

 

Umoden og redd har man lov til å være, før man starter i gang med skriving på alvor. Det må være en stor interesse på grunn av store inspirasjons kilder. Jeg har mange store forbilder, som jeg har fulgt med på gjennom livet. Jeg oppmuntrer dere til å ha meg som et forbilde, for å riste av menneske frykten, og komme i gang med skriving. Hvis dere allerede er bloggere, så er jo det også veldig bra, men alltid bevar tørsten og studer andre sine blogg sider. Bli inspirert og inspirer videre til mennesker som trenger deres inspirasjoner. 

 

Jeg gleder meg stort i mitt hjerte av å gi mye glede og styrke til lesere fra bloggen min. Jeg kommer alltid til å jobbe effektiv og personlig i en langsiktig plan med mestro bloggen min. Jeg vet også at noen av dere kommer til å bli forfattere en dag. Slik at jeg gjør jo relativt en god jobb ved å så og plante i god jord hos dere. Veksten og utviklingen kommer av seg selv i en moden tid. Husk å skvette mye vann på jorden og såkornet deres ved å motta oppmuntringer og bestandig la seg inspirere av store inspirasjonskilder. Da får jo dere en god vekst til å bli store og fargerike blomstere eller planter.

 

La oss i både gode og onde dager bli inspirert, for å deretter inspirere videre.

 

Det var min inspirasjon for dere, og til dere. 

 

Min inspirasjon.

 

Min inspirasjon (del 2) 

Les del 1 av “Min inspirasjon” her: Min inspirasjon. Les mitt forrige innlegg her: Helvete. Les mitt innlegg om å overleve som blogger her: Jeg er ikke ferdig (blogg) Les mitt innlegg om min skrive karriere her: Hvordan begynte jeg å skrive?.

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top