Trussel mot livet

Jeg er annerledes idag.

Alt som folk har sagt direkte til meg. Jeg er ikke redd. Det ligger noen skjulte sannheter, som folk først og fremst allerede legger skjul på. Jeg har møtt veggen på grunn av manipulasjoner, og opplevd et fiasko nederlag på grunn av forførende grep fra mine nærmeste. Det er en forførende makt i luften, som enda blir utøvet av mennesker, som har evne til å få folk til å gjøre det de vil.

 

Det er trist å få høre, og se at venner faller, og havner dypt nedi forskjellige grøfter eller helvetes øde daler, som ikke gir dem andre valg enn selvmordstanker. Hvorfor? Fordi ifølge innsamlingen av selvmord statistikken så er det dessverre altfor mange, som ikke benytter seg av hjelpe metoder eller andre alternativer i vonde perioder.

 

Du hører om interne konflikter, som bryter løs på grunn av pågående forstyrrelser, som ikke er noe annet enn hat, sjalusi og misunnelse. Du hører om kriger, og du hører om vitnesbyrd eller historier, som oftest handler om et nederlag og selvmord. Vi har indre sår, som fortsetter å spre og vokse i sjelen gjennom oppveksten. Det er alltid noen skjulte sannheter, eller svakheter som folk helst vil legge skjul på.

 

Jeg har venner som bruker koffein og amfitamin i en rekkevidde av rusmidler, for å dempe eller fjerne indre sårbare plager. De utfører eksemplariske feil metoder, eller eksperimenteriske prosedyrer som er feil utarbeidet på grunn av (erfaringer), som ofte er blitt utlyst som løgn eller helt feil og ustabil.

Vi lever i en ond tid hvor det foregår en ond sirkel i vennekretsen. Satan torturere og plager sjeler i alle dager slik som han vil. Det er mye som skjer i nabolaget ditt, som ikke du vet noe ting om. Det har skjedd mye i ditt sted eller i din leilighet i en fortid, som preger eller påvirker ditt liv idag, som ikke du vet noe ting om.

 

Jeg sa det klart og tydelig *Jeg vil drepe de kreftene, eller rive ned enhver form for regjerende spredning av makt forførelser, som har drept mine venner* 

Hvorfor?

*Fordi jeg orker faen ikke mer av dette!*

 

Trussel mot livet. 

 

Ikke vær redd. Du har et dyrebart liv. Det går an å vinne over det onde med det gode. Gjør noe nyttig av god standard, og som kan forbedre din livsstil og levemåte. Gjør det av god vilje, og gjerne bli åndelig (trosretning), og kjenn på en større makt, som kan gi deg en balanse og beskyttelse.

 

Du har hørt mye av dette fra venner. Du har hørt dette fra meg. Jeg ønsker bare å hjelpe deg. Du kan falle og reise deg opp igjen, men hvis du faller bestandig så rop for hjelp. 

 

Ta godt vare på deg selv. 

 

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 55

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top