En viktig karriere

En drøm, som skal bli oppfylt. Det er en kraftig åpenbaring om en uslokkelig visjon, som er en brennende ildfakkel. En lengsel etter en storhetstid gjennom dramatiske prøvelser i faser for modenhet og utvikling. Jeg er så glad i å være en del av inspirasjons samfunnet, som gir en god kilde til sultne mennesker. Vi lurer på forskjellige ting, og trenger hverandre for tankevekkende ideer mot en lysere framtid.

 

Det er en stor opplevelse i å bli oppdaget, for sin dyktighet, innsats og ferdigheter på en media plattform, som er medvirkende som en attraktiv sone og beliggenhet for nye og store forbilder, eller stjerner. Jeg hadde blitt så takknemlig og glad for å bli kontaktet av en journalist, forlegger (bok forlag) eller et firma bak en kjent nettavis, for nye jobb tilbud og større oppnåelse i popularitet. Det kommer ikke som en overraskelse at den muligheten er rett rundt i hjørnet.

 

Det er alltid noen som følger tett med på din moden framgang før de banker på døren for å snakke, og forandre din framtid og livskvalitet. Det er en god rensende påminnelse til de som ikke tror at de kommer seg noe vei til nye høyder i karrieren. Det er to ting som er i en indre motor, som gir fart og spenning: Motivasjons kraften din, og drivkraften min. Det er en langvarig prosess, som er vanskelig å håndtere i en krevende plan.

Vi har et spørsmål eller to, om karriere bytte. Det er en ting å lytte på en interessant informasjon med nye oppdateringer, men det er en annen ting å gjøre etter det som blir sagt i forhold til en viktig plan for livet, og dermed overleve i den prosessen. Det er jo slik at den som holder fast på stafettpinnen i lange strekninger av løypa går ikke tom for energi, og holder dermed ut med utholdenhet, bønn og oppmuntringer helt til sluttstreken. Derfor er det viktig å understreke begrepet utholdenhet, eller tålmodighet, som gir kraft til å fullføre en viktig karriere uavhengig av omgivelsene og forstyrrelser.

 

Jeg vil jo også nevne meg selv som en viktig skrive kandidat, som ønsker av hele mitt hjerte å oppleve nye høyder for jobbmuligheter og suksess i forfatter livet. Jeg kan jo på en måte si at jeg sliter litt med å komme meg ut av komfortsonen. Jeg er jo selvfølgelig lei av å jobbe som tømrer ved siden av blogging. Det er jo i sannheten slik at jeg ønsker være i en flytsone med skrive arbeidet, og strekke meg lenger ut til store lengder av produktivitet i skrive arbeid, og la mitt blomstrende verk treffe et større mangfold av norske mennesker på norsk jord.

 

Jeg vil inspirere og konstruere et nytt eksemplarisk bevis på struktur, balanse og suksess i et fantastisk liv, som forfatter. 

Jeg er et levende verktøy for eksperimenteriske planer og oppfinnelser for noe stort, nytt og bærekraftig.

Jeg har en god stemme, og en tydelig stemme av kjærlighet og kraft.

Jeg vil hjelpe norske mennesker med innholdet fra bloggen min.

Jeg vil komme meg ut av komfortsonen.

 

Det er vanskelig å se helheten på en viktig karriere, som egentlig skal holdes oppe gjennom motvind, stormer og ytre/indre hindringer. Jeg vil jo på ingen måte gi opp håpet på et suksessfullt liv, som forfatter og taler/foredragleser. Jeg har en brennende plan, som vekker opp et stort engasjement for både meg selv og mine lesere. Jeg er i en kartlegging fase hvor jeg lufter ut tanker om bøker, artikler og blogg. Jeg har så mye å dele fra mitt hjerte. Det er som å svømme uten å være med på store svømmebassenger, hvor det foregår store og spennende konkurranser i svømming på store baner/basseng. Jeg ligger jo godt an i topplisten, men jeg ønsker å gi ut bøker, og være med i bestselger listen. 

Jeg er en forfatter. 

 

Så da tenker jo jeg på å være seriøs og streng i dette blogginnlegget. Jeg vil liksom gi dere et tydelig bilde på dette, som en viktig karriere i mitt liv. Noen ramler, eller gjør en dramatisk vending/bytte av karrieren og slukker visjonen, som også ødelegger den viktige karrieren. Jeg vil holde fast på skrive karrieren med visdom og glede. Det er et steg å ta om gangen. Det er en viktig del av mitt liv. Det får jo meg til å virkelig leve livet.

Hvis noen har flere synspunkter, og et spørsmål eller to så skriv inn i kommentarfeltet. Hvis det er ikke ønskelig, så la være.

 

Jeg er en blogger.

 

Jeg er en forfatter.

 

I en viktig karriere.

 

En viktig karriere.

 

En viktig karriere.

 

En viktig karriere. 

Les mitt forrige innlegg her: Et hjerte for livet. Les mine innlegg om “min inspirasjon” her: Min inspirasjon (del 2) Min inspirasjon. Les mitt innlegg om min skrive karriere her: Hvordan begynte jeg å skrive?

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top