Det er ondskap i mitt liv

Redd for å miste meg selv. Jeg vil ikke være helt alene. Mange onde stemmer på innsiden av hodet. Jeg er ikke redd for å riste av meg en grusom frykt for livet eller døden. En takknemlighet, og en tanke om helvete som river meg i filler på innsiden. Jeg tenker mye på kunst, som maler et flott bilde av livet. Det er ikke nok med det. Jeg vet hvem Satan er, og hans mesterverk for ondskapens makt skal brennes opp i ruiner og asker.

 

Jeg ser meg selv på speilet og frykter ikke å stå alene. Jeg vet at det er mange ord. Det er viktig å ikke snuble på grunn av mye hat i ord. Jeg vet at det er en godhet, som brenner vekk alt som er unnfanget i ondskap i hjertet mitt.

Jeg er ikke redd for å dø. Det er noen som vil at jeg skal dø. Jeg spiser alene og drikker alene i en god atmosfære av åndelig kraft og velsignelse. Min sjel har ikke behag i forstyrrelser som svever ustoppelig i en svart tåke i den usynlige verden. 

 

Det er mitt liv de ønsker å ødelegge. Det er mitt blod de vil drikke. Det er mitt kjøtt, som de vil spise. Jeg ler av deres ondskap. Og venter på at ildsjøen skal svelge dem opp.

 

Jeg er ikke lenger forelsket i jenta som forlot meg. Hun er så sårbar og sterk til å manifestere sine viljestyrker på en ubehagelig og ond måte. Hun er ikke lenger her for meg. Hun var der og misforstod mitt hjerte for hennes kjærlighet. Jeg slo hardt på veggen og sprang. Jeg slo hardt på veggen og sprang hjem.

 

Endelig får jeg kjenne på fred i min ensomhet.

 

Jeg er av og til redd for å miste meg selv. Jeg hører mange onde stemmer i hodet. Det er kaldt ute, og hjertet mitt banker og banker hardt og utålmodig videre. En stillhet av godhet og fred, mens en Guddommelig kjærlighet rister av meg en grusom frykt for livet eller døden i en manifesterende kraft.

 

Hvem er jeg egentlig? 

 

Hvor skal jeg på slutten av livet?

 

Det er ondskap i mitt liv.

Jeg smakte på kjærligheten som druer av saft, og spyttet den ut av munnen.

Jeg smakte på alkoholen, som er en giftig slange, og spyttet den ut av munnen.

Jeg frykter ikke å stå alene.

For jeg roper fremdeles ut at det er ondskap i mitt liv. 

 

Det er ondskap i mitt liv. 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top