En hemmelig omfavnelse (Kjærlighet)

Det var i et tåkete nærvær i en romantisk opplevelse. Hun stod der som en flammende pike, og utstrålte en sjarmerende skjønnhet. Hennes hår var lys, langt og bølgende vakkert. Hun var som en statue av vakre elementer i en berørende glans, og i en skinnende prakt. Hun var opptatt av hennes måte å beskrive en guddommelig profil med en stor påvirkningskraft i en ond stil. Hun danset og lo på en måte, som fikk gleden til å blomstre i hennes onde nærvær. Hennes lepper var røde, og hennes øyner var skinnende vakre og farlige. Hun ville ikke lytte på meg, og hun ville ikke frykte meg.

 

For jenta var ond.

Kvinnen var farlig.

 

Jeg kunne ikke tro at hun dumpet meg ut av synet på den måten. Jenta var frekk, men hun kunne vært litt tålmodig i den skremmende atmosfæren. Jeg sa til henne at hun skulle ikke late som om vi aldri hadde truffet hverandre før. Hun kom til mitt bosted og var en vekkende avsky for mitt følsom hjerte. Jeg kunne jo ha utnyttet tiden litt bedre, før hun slo seg forbi meg, og smadret igjen døren min bak min rygg. 

Jeg sa at hun er en farlig skikkelse. 

 

Jenta er ondskapsfull. 

 

Ikke ta fra meg mine penger. Ikke rør mine lepper med dine røde lepper. Du kan kalle meg din kjæreste, men ikke slå meg til tårer. Det er dine onde lidelser, som har gitt meg frysninger i dager og netter. Du kan være et dårlig alternativ i en spøkende rykte, men du (hun) er ikke min vakre kjæreste, og du (hun) er ikke god for meg. 

 

Hun gikk ut i regnværet og gråt. Hun var den ungpiken, som gav meg et stygt blikk, og en merkelig følelse av forakt. Det var en dramatisk forestilling. Hun brukte en melodisk flyt og rytme i hennes kroppspråk. En sjarmerende skjønnhet i en ond stil. Hun var attraktiv og levende med gode hjerteslag for livet. En følsom spenning i en hemmelig omfavnelse. Jeg var forelsket, men jeg jeg hatet henne i livet. 

 

Jeg så hennes hjerte.

(Regnværet ble verre, og det tordnet, og det var bråkete) 

 

Jeg sukket dypt inni meg.

Hun hvisket noe i øren mine. 

 

For jenta var ond. 

Kvinnen var farlig. 

 

Jeg kunne ikko tro at hun dumpet meg ut av hennes liv på en frekk måte. Hun såret mitt hjerte, og ville ikke ta telefonen da jeg ringte henne. Jeg sa at hun skulle ikke late som om vi aldri hadde truffet hverandre før. Hun kom til mitt hus, for å spikre mitt hjerte med vold, hat og avsky. 

 

Jeg sa at jeg elsket henne.

 

Men ikke ta fra meg mine penger. Ikke rør mine lepper. Du kan kalle meg din kjæreste, men ikke slå meg, og ikke gråt på meg. Det er dine indre lidelser, som har skjært mitt hjerte nesten i to, og gitt meg frysninger i dager og netter. Du kan være et dårlig alternativ i en spøkende rykte, men du (hun) er ikke min vakre kjæreste, og du (hun) er ikke god for meg. 

 

Jenta er farlig. 

 

Jeg dro til vennegjengen min, og sa at jeg kunne ikke tro på denne kjærligheten. Jeg visste at det var en hemmelig omfavnelse. En ondskap. 

 

Plutselig hørte jeg at hun sprang.

Og hun sprang.

For hun sprang.

 

Plask. 

Hun datt, og hun blødde og skrek

Wvhooom (noen kom), hun sloss, hun spyttet og hun skrek. 

 

Bang, det var en krasj i en bil ulykke nær henne, og hun sprang videre av gårde og gråt. 

 

Mitt hjerte banket videre for hennes hjerte.

 

Jeg kan ikke drømme om henne i netter, som gir meg en forvirrende uro. Jeg kan ikke finne svar på hvorfor denne hemmeligheten var viktig i min side av et sykelig forhold til en ond kvinne. Min eks kjæreste ville ikke bare være overflatisk og elske meg. 

 

Hun elsket meg, men hun var ikke god nok for meg.

 

Hun smalt døren hard igjen bak min rygg. Det var i et tåkete nærvær etter en romantisk opplevelse. Hun var så vakker der hun stod. Hun var spesiell i mine øyner, som slapp ut rennende tårer.

Mitt hjerte banker videre for hennes hjerte.

 

Jeg sa at hun er farlig.

For jenta er farlig.

 

Jeg slo til veggen med uro i mitt hjerte og i mitt sinn, men ropte:

*Hun er farlig*

*Kvinnen er farlig*

 

Jeg visste at det var en hemmelig omfavnelse. En ondskap.

 

Det var en hemmelig omfavnelse i kjærligheten.

 

En hemmelig omfavnelse (Kjærlighet)

 

En hemmelig omfavnelse (Kjærlighet)

 

En hemmelig omfavnelse (Kjærlighet) 

Les mitt forrige innlegg her: En frykt for døden i livet. Les mine innlegg i serien: “Hjerte, for hjertet” her: Hjerte for hjertet (del 2) Hjerte for hjertet. Les mitt innlegg om kjærlighet her: Kjærlighet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top