I gode og onde dager

Det er ikke min tur å gråte. Det er ikke min feil. Jeg vil ikke legge meg flat og gi opp. Jeg er sint og kvalmen. Noen har skuffet meg, mens andre har skygget meg vekk fra vennekretsen. Jeg har sett ned på klokka og følt meg urolig. Jeg har ofte vært sint på Gud. Det er trist å høre at noen nekter å akseptere livet som det er. Det er ikke min feil. Det har vært en lang reise fra fortiden til en ny side av livet. En spennende side av livet. Det er noe betraktelig bedre, som gir meg en god følelse, mens det regner utenfor.

 

Selv om det var på grunn av hat, så var det på tide å slutte, men komme seg videre i livet. Jeg hørte noen gråte. Jeg hørte noen skrike av smerte. Det var deres tur å oppleve dette, men jeg oppmuntret dem til å springe vekk fra stormvinden.

Jeg var ikke alene da livsmotet mitt ble trampet hardt på bakken, mens regnet plasket hardt på meg. Jeg holdt paraplyen høyt oppe, og ba om styrke og mot, mens noen holdt et godt øye på meg i regnværet.

 

Det er noe som ikke stemmer i onde dager. Det er både ondskapen og løgnen, som skriver noe urettferdig ned i hjertet. Jeg drakk alkohol, og følte meg både elsket og hatet. Jeg tenkte på døden. Det var ikke min tur å lide. Mitt hjerte tørstet etter kjærlighet, men kroppen var nesten som død.

 

Det er vanskelig å skjule på en frykt som gir meg blodsmak i munnen. Jeg er hjemme og nekter å treffe på noen. Jeg er ikke død, og vil heller ikke legge meg flat og gi opp. Jeg får ofte meldinger fra venner, men jeg vil ikke svare. 

 

I gode og onde dager er det mye å lære. Livet er fylt av overraskelser. Jeg vil ikke gråte når jeg egentlig kjenner på en fred dypt i hjertet. Det er heller ikke min tur å gråte og klage, for jeg har ikke gjort noe galt.

 

Mine venner elsker meg.

 

Men fremdeles vil de ikke gi meg sannheten. 

 

Jeg har sett ned på klokka og følt meg urolig.

 

Jeg er sint og kvalmen. 

 

Det er mange sider av livet. Det er både gode dager og onde dager i det korte livet. Jeg gleder meg stort en dag, men våkner opp til sinne og avsky dagen etter.

 

Er ikke livet mer enn dette?

 

Hjelp meg.

 

I gode og onde dager.

 

Les mer om min lengsel etter å leve videre her i linken: Jeg vil leve videre

Les mer om et fiendskap og forræderi her i linken: Jeg la på røret

Les mer om mitt mareritt her i linken: Mareritt

 

I gode og onde dager. 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top