Velkommen

Det har gått mange år. Jeg er enda i live. Det er ikke noe særlig nytt, eller så overraskende nytt. Det tok litt tid, men hjertet mitt sluttet aldri å banke. Jeg var jo egentlig ikke helt ferdig, men trengte litt tid til å reflektere, meditere, observere og kjenne på forskjellige ting i livet.

 

Jeg var en aktiv blogger i perioden 2016-2018 i en eldre versjon av denne bloggplattformen. Det var veldig mye som kom ut av mitt brennende hjerte. Det var en begynnelse på noe stort, og en eksperimenterende trening på et fundament, som gav meg en større tro på meg selv og en større frihet. Jeg var rett og slett ikke ferdig. Det var en trøstende baktanke.

 

Jeg er endelig tilbake til blogg universet. Jeg har gledet meg og gråtet litt inni meg. Det har gått noen år, men energien min er tilbake. Mange år er gått forbi, men jeg er tilbake med mer å gi av meg selv.

Velkommen.

 

Jeg har skrevet mitt første innlegg etter 6 år i fravær. Jeg har ventet på å skrive en ny start om noe, som kan glede både mitt hjerte og deres hjerter. Dette er en velkomst hilsen. Det er mye å glede seg til. Jeg har gitt beskjed, og ønsker endelig å grave opp mye nytt, spennende og ikke minst skrive om et helt nytt kapittel av livet mitt.

Ønsk meg velkommen.

Ønsk meg lykke til videre.

Dette er på en måte min nye mestro06 blogg, som har fått en oppstandelse, eller kommet tilbake på blank ark etter 2018. Jeg sender dere alle en god hilsen, og kommer til å skrive mer snart.

❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top