En tanke for livet eller døden

Jeg har hørt det før. Det er ikke et skjult tema. Jeg er ikke svak i troen, og flyter i en god strøm. En tanke for livet eller døden. En melodi som stikker dypt i hjertet med legedom. Er det noen som står med meg i motvinden? Er det noen som enda bryr seg om meg etter mange år? Det kommer en nyhet, og nyhetssendingen vekker oppsikt i media. Vi hører om synlige katastrofer i verden. Det er krig og rykter om kommende verdenskrig. Jeg er mett og takknemlig for et liv på norsk jord uten konflikter og krig. Jeg er glad, og takknemlig til Gud for tryggheten, som har gitt meg et varmt hjerte.

 

Jeg hører at klokken tikker videre. Jeg føler det sterkt i min ånd at ondskapen vokser med en forferdelig bølge storm over hele jordkloden. Jeg lever og opplever/oppdager en stor krig mellom en ond makt og en god makt. En krig mellom urettferdighet og rettferdighet. 

 

Jeg ser at mennesker lider av store demoniske smerter. Jeg hører at noen gråter bak min rygg. Er det noen som står med meg i motvinden, som ofte dukker overraskende opp i livet? Det er så mye hat mot en illustrasjon, som er formørket og dekket av ondskap i grått. Jeg gråter ofte på innsiden. Jeg vet at jeg har mistet mange av mine venner gjennom årene. 

 

Det gjør vondt å leve i en verden, som ikke vil elske meg, men elsker seg selv. Det er svettedråper av blod på klærne til onde mennesker, som gjør alt for å bygge et verdens dominerende ondt rike av urettferdighet. Det er ikke over med meg som elsker Gud og livet. Jeg vet hvordan det er å bli slått på trynet av forakt, misnøye og hat fra ondskapsfulle mennesker, som jobber for myndigheter. 

 

De jobber for Satan. 

 

Jeg skriver ned vanskelige ord i regnværet. Jeg kjenner på en sorg, som er tung å bære. Jeg savner min eks kjæreste, som har gitt meg en del av seg selv i en varm kjærlighet, som smaker godt og søtt som druesaft. Jeg vet hva ondskap er. Jeg vet at den er levende og stor i makt. Jeg skriver ned mange ord i mitt bosted. Det er ikke på tide å gi seg. Det er mange som faller på sine knær(knele for), for å be sterkt til Gud i himmelen for livet, mennesker og for vårt kjære land. 

 

Det var en dag. Jeg var så motløs, skitten og kald. Det var den dagen, som gav djevelen en stor mulighet til å ta livet mitt. Jeg prøvde. Jeg stod imot, men jeg ventet og gav opp. Det var så stille, mens den ondes nærvær snek seg inn på meg, og kvelte meg med depresjon, og frustrasjon. Jeg var egentlig død den dagen. Det var mitt første og største ønske, om å bare forsvinne for godt. Jeg ble reddet av Guds kraft og godhet i en ekte kjærlighet. 

Jeg ville bare nevne dette. 

Jeg ville bare nevne dette.

 

En misforståelse og ulydighet som gjør hjertet kald i kjærlighet. En tanke for livet eller døden. Det er noen som gråter bak min rygg. Det kommer en nyhet, og nyhetssendingen vekker oppsikt i media idag. Folk vil bli hørt, og mennesker snakker åpenhjertig om lidelser, sykdommer og straffbare handlinger i deres land. Hvorfor må det være slik? Det er en krig mot Guds land (Israel) og de kristne i noen land. Det er en krig mellom ondskapen og den gode makten. En krig mellom urettferdighet og rettferdighet. Det er mennesker som ber for dette landet, og det er mennesker som ber for meg og deg. 

 

Jeg understreker noe viktig som er i et kjent tema, som vi hører om hver dag på jorden. Det er ikke over med meg i mitt dyrebart liv. Jeg har bare levd over 30 år på jordens overflate. Jeg sier det rett ut uten å nøle eller angre. Jeg er takknemlig for tryggheten, som har gitt meg et varmt hjerte. Det er jo så trist å høre at dine nære venner gir seg, og dør i Satans ondskapsfulle plan. Det er trist å høre at noen blir undertrykket av myndighetene i et stort land, som er dekket av urettferdighet i ondskap. 

 

Ondskapen lever i dag i mennesker på jorden, og i himmel rommet over denne formørkende verden. Det er ikke noe særlig nytt, som skjer under den brennende solen. Det er så meningsløs, tomhet og kjedelig. Jeg er lei av alt dette.

 

Jeg har hørt det før.

 

Jeg har hørt det før.

 

Jeg er sterk i troen.

 

En tanke for livet eller døden.

 

En tanke for livet eller døden.

 

En tanke for livet eller døden. 

Les mitt forrige innlegg her: Å blø på innsiden. Les mitt innlegg om terrorisme her: Et valg for livet eller døden. Les mitt innlegg om urettferdighet her: Livet er ikke rettferdig.

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 122

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top