En kald kjærlighet

Er det noen som hører meg? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Det er vanskelig å skjule på en frykt, som er giftig og mørk. Panikk og forvirrelser hos opprørerne, som nekter å bøye seg for Guds lov. Noen springer fort, men havner i graven som er dyp nok. Det har vært en blodig konflikt mellom ondskap og rettferdighet. Det er rett og slett skrekk og gru i en ond verden.

 

En blind mann leder en annen blind person, men begge havner i graven. En kald kjærlighet har smittet hjertene med lovløshet og vold. Det er redsler som fanger mennesker i skygger. Det er ikke lett å tilgi, når ondskapen holder menneskeheten i Satans hånd.

Jeg er et menneske, som ønsker å se gode dager. Jeg kjenner ofte en lang pil som stikker meg dypt i hjertet. Det er en redsel, og blodsmak i munnen som gjør meg nervøs. Mennesker er onde, og livet er dekket av formørkelse og ondskap.

 

Jeg så mange navn på gravsteiner. Jeg lurte på mange ting. Jeg kjente på sorgen i mitt eget hjerte. Det var tid for å gråte. Det var tid for å be om tilgivelse. Det var vanskelig å føle seg levende. Det var vanskelig å bare gå forbi, og glemme alt det vonde. Det var jeg som stod der helt alene og gråt.

 

Er det noen som hører meg? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare.

 

Jeg stod der helt alene, og så opp mot himmelen med tårer. 

 

Det er noen som roper, men ingen vil høre. Det er tårer av blod, men vinden blåser tårene vekk og tørker ansiktene med kulden. I 24 timer er det noen som skriver om mord, tap og elendighet. I 24 timer er det noen som sovner inn til døden og dødsriket. 

Dødslisten er lang, og noen har skrevet mitt navn på listen. 

 

Hører du meg? 

 

Pust og pust rolig. 

 

Hvordan går det med deg? 

 

Mitt hjerte. Mitt liv. Jeg er rasende. 

 

Dødslisten er lang, og mange navn blir forsiktig strøket ut av synligheten. Mine øyner har sett nok av ondskap. Jeg kjenner mitt eget hjerte, og ondskapen i hjertet. 

 

Jeg er rasende. 

 

Hvor er kjærligheten? Hvordan kan jeg beskrive en ekte kjærlighet, som tillater all ondskap i denne Satans verden?

 

Noen har lest min blogg. 

 

Hva?

 

Noen er rasende. (Med mye hat) 

 

Forklar med få ord. 

 

En kald kjærlighet. (Les mer om en ondskap i livet mitt her i linken: Det er ondskap i mitt liv 

Les også min historie om vold og galskap her i linken: Rett fra hjertet 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 54

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top