Jeg vil leve videre

Jeg har ikke vært fornøyd. Det er forskjellige ting som skjærer seg ut av kontroll. Jeg føler meg hjelpeløs noen ganger. Kanskje trenger jeg litt mer drivkraft i mine hektiske dager. Jeg vil ikke være helt utakknemlig heller. Det gjør vondt å observere en dag med tøffe tak. Det er gjerne på tide å klatre og heller bruke en optimistisk vurdering på mine hverdags problemer.

 

Jeg er lei av smertelige prosesser, som gir meg et tungt åk å bære. Jeg vil se gode dager og lite regn fra skyene. Jeg vil treffe eksen og ordne opp forskjellige intime ting mellom oss. Jeg vil se gode resultater ved bloggingen min. Jeg vil helst ikke besøke mine avdødes venner i gravstedet ved kirke gården.

 

Jeg er litt lei av å kjempe mye for en balanse. En forbedret livskvalitet er som ofte et resultat av mange utviklings faser i tråd med utfordringer av livet. Man må slå seg gjennom noe få store barrierer, eller vegger for å oppleve en storhetstid. Det er alltid en pris å betale for hvert steg man tar videre i en riktig retning for framgang.

 

Jeg kjeder meg ofte, og klarer ikke å konsentrere meg helt om nødvendige ting, som er lett å glemme. Det er lett å blogge, men det er ikke alltid lett å være åpenhjertig.

Jeg er ofte sint på Gud.

Det er ofte mye, som kan tolkes som urettferdig i dype sammenhenger. Det er trist å få høre at jeg jobber, strever og sliter meg ut forgjeves uten riktig og god behandling. Jeg vet ikke hvordan det går med deg, men jeg har ærlig talt ikke vært fornøyd med mange ting i mitt privat liv.

 

Det er som å svette til blods når jeg føler meg utmattet og redd. Det er noe som ikke stemmer i stillheten. Jeg vil ikke gråte, men hjertet mitt er plutselig sorgfull. Jeg vil skrive, men det gjør fremdeles vondt. Det er ikke lett å puste for å leve. Mitt liv er undervurdert, men mange ignorerer meg og avskyr meg.

 

Jeg vil se gode dager og lite regn fra skyene. Jeg vil treffe noen, som jeg kan stole på og bli hjulpet. Jeg vil helst se gode resultater ved bloggingen min. Jeg vil ikke kjede meg lenger.

 

Jeg savner noen.

 

Jeg elsker livet. 

 

Jeg vil leve videre.  (les også mitt sterke vitnesbyrd i linken: Jeg var i live

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 51

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top