Et godt forbilde

Jeg er våken og frisk. En god dag å se fram til. Jeg tenker på gode dager. Jeg tenker på en regnbue. Det er ikke en bortkastet tid i kjedsomheten. Jeg ønsker egentlig sterkt å oppnå noe veldig stort i livet. Det har alltid vært en viktig fase av mitt liv, med å drømme stort i tankelivet og fantasien. Det er aldri nok med det i disse dager. Det er jo kanskje en oppmuntrende og tankevekkende ide å dele slike intime/personlige interesser i blogg samfunnet.

 

Det er noen som har det veldig bra i livet i forhold til viktige retningslinjer og prosedyrer, som krever en utdannelse. Det er et stort ønskelig mål å strekke seg etter.

Jeg kjenner mange som er helt utenfor denne sirkelen, som består av framgangrike mennesker. Jeg tenker på muligheter, som disse umodne mennesker egentlig har for en lang sikt. Det finnes en rekke av levende ideer som skinner klart og tydelig som edelstener. Det er gode oppmuntringer, som kan forandre livet og gi en lysere framtid, som består av mirakler og velsignelser. 

 

Det er selvfølgelig vanskelig å bare skjønne dette helt ut av en bevisst forståelse. Med andre ord, så er det mye tvil, som også gir et dekke av blindhet. Det finnes mennesker, som ikke vil at du skal få det til. Men du vil møte mennesker, som vil våge å gå i løypa med deg helt til topps og til sluttstreken.

 

Hvorfor skriver du om akkurat dette?

 

Jo, fordi vi kan hjelpe hverandre og gripe tak i gode fordeler, som gir gode resultater. Jeg elsker å legge merke til gode fruktbare gjerninger, og forandringer i menneskers liv. 

Jeg skriver ned dette som en oppmuntring, for å riste av motløsheten. Det er kraft i ord fra hjertet. Jeg er en åndelig person, som vet hvordan mennesker egentlig har det på innsiden. 

 

Jeg ønsker å ødelegge en Satans makt, som undertrykker mennesker i depresjon, nedtråkkelse, ensomhet, umodenhet, hat, hjelpeløshet, fysiske plager og listen går nedover. 

 

Vi er altfor verdifulle i Guds øyner. 

 

Ikke føl deg uønsket. 

 

Det er noen som trenger deg og meg i sin verden, eller sin avdeling i et stort selskap/firma. Det finnes mennesker som faktisk ber for oss. Det er gjerne en viktig person som venter på deg med store overraskelser i framtiden. 

 

Du vet det ikke selv. 

 

Men du har massevis av gode gaver, som er begravet under et lag av indre problemer. Du er et fantastisk produkt, som kan skinne ut til en stor velsignelse. Du er unik og spesiell. Du har noe kraftig, som jeg ikke har. Du er altfor vakker.

 

Ikke gi opp.

 

Les og lær mer om dette i mitt eldre innlegg i linken: Min inspirasjon

 

Et godt forbilde. 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 51

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top