Vennskapet er fryst

Jeg vet ikke helt hvem jeg skal stole på. Universet er stort, men verden er liten. Hjelpeløs har jeg vært, men tiden går fort. Det er ikke alltid kjekt å være ensom. Det er svettedråper og litt redsler, mens noen holder et godt øye på meg. Livet går framover.

 

Det er ikke jeg, som er problemet. Hjertet er blødende, og vennskapet er fryst. Jeg har rømt fra mine venner og fiender. Det er ikke lenger en god og varm kaffi på morgen. Jeg svetter, og ølen er ikke lenger kald.

Jeg er ikke lenger den samme personen, som jeg var før. Det er alltid et valg å ta i mørke perioder.

 

Hvorfor følger du etter meg?

 

De vet ikke hvor jeg er. Det er fryktelig. Det er noe som ikke helt stemmer. Jeg sier en ting, som er klart og tydelig, men jeg hører plutselig et slagord. Jeg er ikke din fiende, men noen banker på døren min, og forsvinner rett rundt hjørnet. 

Vennskapet er fryst. 

Jeg er sliten og sint. Hvor er folket? TVen er slått av, mens regnværet blir verre og verre. Jeg er ikke ferdig. Det er noe som ikke helt stemmer. De er ulver uten forstand. De biter på hverandre, og fryser ut den ene etter den andre. Det er ikke over. 

 

Jeg hater dere. 

Ikke drep meg. 

Jeg hater dem. 

 

Jeg er ikke lenger den samme personen, som jeg var før alt dette. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal stole på. Det er mange ord å tygge på, men livet går framover. Jeg er sliten og sint. 

Det er noen som følger etter meg. 

 

Vennskapet er fryst. 

 

 

 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 48

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top