Mer enn få ord

Jeg har hørt om noe. Det er mer enn få ord. En hemmelighet eller et hjerte budskap til lyttende ører. Jeg har skrevet ned viktige ord, men jeg får ikke nok av noe som er mer enn gull verdt og skjult i livet. Det er samtaler om naturlige ting. Det er problem løsninger og bekymringer i hverdagen. Jeg tenker på en frihet. Jeg tenker på kjærlighet. Det er ikke noe som er ubeskrivelige i ord og uttrykk. Jeg kjenner på en stor glede, som er smeltet inn i gode lærdommer.

 

Jeg var ute på tur. Det var mye å tenke på. Jeg følte meg levende men også liten i universet. Jeg så opp til himmelen og skyene, og fikk et godt inntrykk av det vakre bildet av himmelske elementer. Det gav meg så mye ro at jeg følte meg takknemlig og glad. 

Jeg forstod at hele universet var formet og skapt i Guds store guddommelige hender. Jeg skrev ned viktige ord, men fikk aldri nok av å oppdage skjulte sannheter. Det var så viktig for meg. Det var noe som ofte tente mitt hjerte i brann. 

Jeg har lært mye om store og åndelig kunnskap/åpenbaringer, som er skarpe og levende ord. Jeg har kjent på en hemmelig guddommelig kraft i de helliges forskrifter. Jeg har mettet min ånd med levende ord, som har gitt meg mye liv og ild i hjertet. 

Jeg har sett guddommelige syner og fått store og overnaturlige drømmer. Jeg har sett himmelen og helvete. Jeg har ofte vært ut av min kropp i en manifesterende kraft av Gud, og ånds opplevelse. Jeg har besøket flere steder i en åndelig reise. Jeg hører Guds stemme hver dag og har ofte møtt Satan/Lucifer og Jesus. 

 

Jeg skrev ned viktige ord, men ble stanset. Jeg fikk også en tydelig beskjed fra Gud om å skrive en bok, men jeg valgte å vente. Jeg tenker på noe som er mer enn hverdagslige ting og motivasjoner. Jeg er sulten etter mer av åndelige kilder enn bokstaver og tall. Ikke misforstå meg. Jeg snakker sant, for det er mer enn få ord. 

 

Da jeg prøvde å ta livet mitt i 2017, fikk jeg se et glimt av en lys åpning fra himmelen. Lyskastet eller lysstrålen i en sirkelform traff gulvet midt i kjøkkenet, og skinte opp kjøkkenet med Guds herlighet og nærvær. Det var en guddommelig opplevelse, som skjedde rett etter at jeg feilet å drepe meg selv 3 ganger. 

 

Jeg har sett noe stort, som har gjort meg urolig i min ånd. Jeg forstod at evigheten er lagt ned i menneskene. Jeg så mennesker/sjeler gå fortapt i et guddommelig syn. Jeg har også besøket himmelen i en åndelig reise og sett mye ubeskrivelig fint og fargerikt i en himmelsk verden. Det er et seriøst valg å ta i forbindelse med evigheten. For vi skal alle dø en dag før vi møter den store dommen. Det finnes en himmel, og det finnes et helvete. 

 

Jeg skrev ned viktige ord som gav meg mye glede og håp. Det var på tide å åpenbare noe som har gitt meg et åndelig liv. Det var ikke nok med det, men jeg har hørt noe, og sett noe som er en hemmelighet, eller et hjerte budskap til lyttende ører. Jeg forstod at det var levende, sant og ekte. Det er levende, en sannhet, og ekte.

 

Det er mer enn få ord.

 

Mer enn få ord.

 

Mer enn få ord. 

Les mitt forrige innlegg her: Dråper av tårer. Les mitt innlegg om meningen med livet her: Hva er meningen med livet? Les mitt innlegg om et svar på tungen her i linkene: Et svar på tungen (del 2)  Et svar på tungen.

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top