Grip tak i livet

Det er mye som skjer i virkeligheten. Jeg er våken og motivert for en ny dag med nye muligheter og utfordringer. Jeg ser forandringer i et stort bilde, som egentlig inneholder en liten verden. Jeg fortsetter å kjenne nye mennesker, og tar farvel med kjente personer, som er uønskede i mitt liv. Livet er kjekt å leve i, dersom man lærer å kjenne livet på en høyere plan og trygghet.

 

De forteller mye om voldelige episoder. Selv om solen skinner klart på dagen, så planlegger de om mye vold, krim og urett på nettene. Det er godt å sove, men legg det i bakhodet ditt, om du finner ut at du er en av de som blir hardt straffet av myndigheter. 

De vil ikke behandle meg med respekt. En sak er over, og en annen sak dukker opp fra arkivet. De tramper ned på mennesker, som de føler er stemplet som uønskede. Mange av disse er korrupte og uønskede i dagens samfunn og kultur. 

 

Jeg er oppvokst i en religiøs familie. Jeg har blitt opplært til å kjenne på en viktig lærdom, om å kjempe for et suksessfullt liv med høye forventninger. Jeg fikk en streng beskjed, om å jobbe hardt og stå på videre  for å oppnå noe veldig stort i dette landet.

Jeg så mer på dette som et sjakkspill. Du og meg tar forskjellige trekk/steg i livet, mens fienden tar sine trekk/steg i sin egen halvdel for å felle deg eller meg, og til slutt ødelegge deg og meg. 

Det er ikke alltid livet smiler til meg. Jeg føler meg ofte i paranoid tilstand, og vet godt at det er noen som forfølger meg. Jeg snakker om å overleve gjennom livets mørke faser, og kjenne virkeligheten. 

 

Jeg kjenner sikkert ikke deg, men en ting er klart og tydelig: Mennesker oppnår suksess for sine store talentfulle gaver, som oftest er et resultat av misunnelse og beundring mot sin neste.

Hva snakker du om? 

Jeg snakker om å kjenne livet og virkeligheten. Våkne opp hver dag med en forventning om å oppnå noe, og opprette noe godt for dagen. Være fornøyd med deg selv og ignorere mennesker som vil gjøre deg vondt. Gjøre dine daglige plikter, og ta godt vare på deg selv. Være sammen med mennesker, som vil bygge opp en ny og moden karakter i deg. Ta imot inspirasjoner og lærdom fra gode kilder, som kan utforme en bedre versjon av deg. 

Jeg snakker om å lykkes stort i dette livet og i dette landet. 

Jeg sier at det ligger en lysere framtid foran deg og meg. 

Grip tak i den. 

Grip tak i livet. 

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 48

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top