En dyp lengsel

En stillhet. En tanke og fred. Det er en dyp lengsel etter en godhet. Historier om nedskrevne myter og kjærlighet. Det er noen som leiter etter et håp. Det er ubehagelige følelser. Det er løgn og tomme ord som gjør hjertet kald uten kjærlighet. Jeg hører at klokken tikker. Det er noen som gråter av smerte. Det er vanskelig å leve uten et håp i kjærlighetens kraft. Jeg hører mine ord og føler meg uredd. Jeg vet at livet er kort, men jorden åpnes opp og slipper ned mange av de dødes menneskelige sjeler til jordens nedre deler, og dødsrikets land. 

 

Hvem er de som skriver ned et testament uten å frykte?  Hvor er den ekte friheten, som er blitt gitt oss som et stort og spikret løfte? Jeg husker gode dager uten hat og ondskap. Det var mer glede å kjenne enn solen som skinte sterkt på meg. Det var ekte tårer på grunn av takknemlighet.

Jeg vet at det finnes en skam for livet og religion. Det er så mange som velger hat istedenfor tilgivelse. Jeg er ikke en blind fiende, som hater og ødelegger, men ærer ikke Gud i himmelen. Jeg er en venn som forstår hva lidelser er, og åpner dine øyner til å se hva som skjer på en ondskapsfull jordklode, som skal brennes opp en dag i Guds vredes ild og flammer av helvete.

Jeg er ikke imot deg på grunn av en kald kjærlighet i en ond plan, som manifesterer en brutal forfølgelse. Jeg hører at klokken tikker, og det er noen som gråter mye, og ber til Gud om å avslutte livet.

 

Jeg så meg selv falle ned mot en dyp flammende avgrunn i en drøm. Jeg ble løftet opp fra avgrunnen av en stor guddommelig styrke. Jeg ble plutselig kastet framover mot et lysere sted av herlighet, kjærlighet og kraft. Jeg har hatet meg selv så mye. Jeg har spist mye ondskap. Det er smerter i formørkelsen. Det er gråt, frykt, tenners gnissel og smerter i formørkelsen.

 

Det er noen som leiter etter et brennende håp. Det er ubehagelige følelser. Det er for mange lenker av redsler og frykt, som binder mennesker i utrygghet og ensomhet. Det er en bok eller to bøker, som sender mennesker rett ned til graven og helvete. Det er en stor blindhet, som baner opp en bred vei i et ugudelig liv, som er mislykket, forført, hatet og til slutt dømt i en brennende rettferdig vrede. 

Jeg hører mine ord og føler meg uredd. Jeg er ikke redd for å dø. Jeg sover godt om nettene og frykter ikke noe forstyrrelser fra helvete. Jeg kjenner en ekte Guds kjærlighet, som er større enn Satan og hans riket. Jeg vet hvorfor jeg er blitt til i en levende form av eksistens. Jeg vet hva meningen med livet er. 

 

Jeg kjenner kanskje ikke alle av dere, men jeg har kjennskap til en kraftig tro, som skaper store og gode mirakler i forskjellige liv og livsfelter.

 

Kjenn på en dyp lengsel etter noe ekte❤️

 

Det finnes en dyp lengsel i oss alle.

 

En dyp lengsel. 

Les mitt forrige innlegg her: Mer enn få ord. Les mitt innlegg om terrorisme her: Et valg for livet eller døden. Les mitt innlegg om “Gleden i livet” Gleden i livet.

 

 

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top