Blogg

Da var jeg endelig våken igjen uten ryggsmerter. Det har vært en spennende periode med blogging, og kontakt med lesere i en åpen blogg samtale. Jeg har forresten vært litt friskere ved å bruke en god tid med litt fotografering her og der i mitt hjemsted. Jeg tenkte liksom på et blogg innlegg, som skal være attraktiv og levende. Da er det greit å lime inn litt bilder her og der, for å gjøre bloggen mer levende og akseptert.

 

Jeg har vært inne i dette blogg universet, og blogg samfunnet i knapt en måned. Det er jo egentlig min andre gang jeg melder meg inn i systemet, som blogger i en ny plattform. Jeg var jo en lunken blogger i 2016-2018 før jeg bestemte meg for å slappe av, og være fraværende fra blogg i 6 år. Jeg kom endelig tilbake for en måned siden, for å heller skjerpe inn blogg skriving i en daglig plikt, eller hverdagen.

 

Jeg har også tenkt mye på inntjening av penger for blogging. Jeg har lagt ut i snitt et innlegg på bloggen min hver dag, og har lagt merke til en stor leser trafikk for bloggen.

Jeg lurte på om noen av dere kunne gi meg et par veiledning og tips, om hvordan man kan følge enkle rutine steg, og retningslinjer i samarbeid med gode partnere, for å kunne starte å tjene penger på blogg? Gjerne skriv inn litt om et par ideer i kommentar feltet nederst på innlegget.

Det trenger ikke å være et voldsomt oppsett og styr fra Megapic, som er annonsering lenker, klikk lenker, ditt og datt, for pynt og rosa bloggere.

For jeg er ikke en rosablogger.

Jeg tenkte liksom på en komfortabel metode, som inneholder enkle frimodige steg i samsvar med et gyldig regelverk og retningslinjer, som kan gi meg en mulighet for inntjening av penger på bloggen min.

Jeg blogger jo hver dag, og vil helst ikke leve som fulltids blogger helt gratis. Del noe kreative tanker i kommentarfeltet.

 

Jeg er jo egentlig veldig fornøyd med blogging sånn sett. Jeg har stått på med motiverende styrker, og en brennende ild i mitt hjerte. Jeg gleder meg også i fortsettelsen med blogging, og håper selvfølgelig på en lysere framtid med blogging.

 

Jeg vil bare si med et åpent hjerte at jeg er veldig takknemlig, og glad i alle mine lesere. 

 

Ha en fin dag videre❤️

 

Blogg.

Hei. Jeg er et trivelig og utadvendt menneske, som elsker å dele ut store egenskaper og lidenskapelige interesser. Jeg har i min fortid vært en aktiv blogger i perioden 2016-2018, men har kommet tilbake til bloggplattformen etter mange års fravær. Jeg har startet bloggen min på ny, for å skrive om en ny reise i et nytt kapittel av livet mitt.
Posts created 45

4 thoughts on “Blogg

  1. Tjene penger på blogg? Da må du mangedoble antall sidevisninger, under 200 sidevisninger om dagen blir vel kanskje 2-300 kr i måneden hvis du inngår avtale med Egmont, så trekkes skatt 50 prosent etc.. jeg tror du har mer glede av å blogge hvis du blogger for å blogge, fremfor å blogge for å tjene penger. Ha en fin dag 🐰

  2. Litt på etterskudd, kanskje, men velkommen til oss her på Blogg.no! 😀
    – Jeg er blant de som tjener noen kr. på bloggingen.. Ikke sånn at jeg kan leve av det alene, for dette er så langt i fra den gullgruven mange later til å tro. Men ikke desto mindre har jeg mangt om møye kommet såpass på vei at bloggen i det minste er for en inntektskilde å regne 🙂

    1. Takk skal du ha❤️ Jeg er jo selvfølgelig enda litt i tvil, men det hjelper meg veldig mye å bli påminnet om det som er viktig, og en del av virkeligheten med blogg inntekt på tross av mye arbeid og tålmodighet. Takk skal du ha🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top